Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Turussa kadonneeksi ilmoitettu 34-vuotias mies on löytynyt kuolleena. Poliisi ei epäile tapaukseen liittyvän rikosta. Lisätietoja asiasta ei ole saatavilla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Turussa kadonneeksi ilmoitettu 34-vuotias mies on löytynyt kuolleena. Poliisi ei epäile tapaukseen liittyvän rikosta. Lisätietoja asiasta ei ole saatavilla.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 17:18, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Turun Sanomat, Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kadonnut mies löytyi kuolleena Turusta • 34-vuotias mies löytyi kuolleena Turusta • Kadonnut 34-vuotias mies löytyi kuolleena.
Kadonnut mies löytyi kuolleena
Turussa kadonnut 34-vuotias mies on löytynyt kuolleena. Hänet nähtiin viimeksi uudenvuodenpäivänä. Poliisi ei epäile rikosta. Asiasta ei anneta lisätietoja.
Turussa kadonneeksi ilmoitettu 34-vuotias mies on löytynyt kuolleena. Poliisi ei epäile tapaukseen liittyvän rikosta. Lisätietoja asiasta ei ole saatavilla.
Turussa kadonnut 34-vuotias mies on löytynyt kuolleena. Mies oli ollut kateissa viisi kuukautta, ja hänet nähtiin viimeksi uudenvuodenpäivänä. Poliisi ei epäile rikoksen liittyvän tapaukseen ja tutkii asiaa kuolemansyyntutkintana.
Turussa uudenvuodenpäivänä kadonnut 34-vuotias mies on löydetty kuolleena. Lounais-Suomen poliisi ei epäile rikoksen tapahtuneen, ja asiaa tutkitaan kuolemansyyntutkintana. Miehen löytyminen päättää pitkän etsintäprosessin.
Turussa tammikuussa kadonnut 34-vuotias mies on löytynyt kuolleena. Lounais-Suomen poliisi ilmoitti löydöstä ja kertoi, ettei asiassa epäillä rikosta. Kuolemansyyntutkinta on käynnissä.
Turussa tammikuussa kadonnut 34-vuotias mies on löytynyt kuolleena. Lounais-Suomen poliisi ilmoitti, että miehen ruumis löydettiin 1. kesäkuuta. Poliisi ei epäile rikoksen tapahtuneen ja tutkii kuolemansyyn.
Poliisi on käynnistänyt etsinnät 74-vuotiaasta naisesta, joka katosi Vantaalla. Nainen nähtiin viime yönä Martinlaaksossa ja hän saattaa olla matkalla Helsinkiin. Poliisi pyytää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. Pohjanmaan poliisilaitoksen viestintäpäällikkö Mikael Appel arvioi, että perheen maantieteelliset yhteydet Ruotsiin voivat helpottaa heidän löytämistään.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonneet, #Poliisi
Helsingin Kampin alueella on kadonnut 70-vuotias nainen. Hänet nähtiin viimeksi Pohjoisella Rautatiekadulla sunnuntaina kello 16 jälkeen. Poliisi pyytää havaintoja numeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Pohjanmaan poliisi on saanut ilmoituksen, että maastosta on löytynyt ihmisen luita ja vaatteita. Löytöpaikka sijaitsee Kauhavan ja Lapuan rajalla. Poliisi epäilee luiden…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut
Viikonlopun aikana hätänumeroon soitettiin 14 500 kertaa, mikä on poikkeuksellisen paljon. Ilmoitusten yleisimmät syyt olivat ilkivalta ja häiriökäyttäytyminen, erityisesti koulujen päättäjäisviikonloppuna. Suurin…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kauhavan ja Lapuan rajalta löytyi ihmisen luita, joiden epäillään kuuluvan vuonna 2022 kadonneelle naiselle. Nainen katosi marjastusreissulla neljä vuotta sitten, ja hänen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonneet, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.