Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Finnair haki Suomen jääkiekkomaajoukkueen kotiin voiton jälkeen. Henkilökunta julkaisi kuvia sosiaalisessa mediassa, joissa he poseeraavat pelaajien kanssa Leijonien paidoissa. Suomi voitti maailmanmestaruuden sunnuntaina Zürichissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Finnair haki Suomen jääkiekkomaajoukkueen kotiin voiton jälkeen. Henkilökunta julkaisi kuvia sosiaalisessa mediassa, joissa he poseeraavat pelaajien kanssa Leijonien paidoissa. Suomi voitti maailmanmestaruuden sunnuntaina Zürichissä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 17:17, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Finnair toivottaa Leijonat tervetulleiksi • Finnairin työntekijät juhlivat Leijonien paluuta.
Finnair toivotti Leijonat tervetulleiksi
Finnair haki Leijonat kotiin voiton jälkeen. Henkilökunta oli pukeutunut Leijonien paidoihin. He julkaisi kuvia pelaajien kanssa sosiaalisessa mediassa. Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden sunnuntaina.
Finnair haki Suomen jääkiekkomaajoukkueen kotiin voiton jälkeen. Henkilökunta julkaisi kuvia sosiaalisessa mediassa, joissa he poseeraavat pelaajien kanssa Leijonien paidoissa. Suomi voitti maailmanmestaruuden sunnuntaina Zürichissä.
Leijonat saapui Suomeen kultajoukkueena Finnairin tilauslennolla, jota saattivat Ilmavoimien Hornet-hävittäjät. Koneen tunnus AY7516 viittaa kapteeni Aleksander Barkovin pelinumeroon. Finnairin henkilöstö pukeutui Leijonien pelipaitoihin ja jakoi kuvia lennosta sosiaalisessa…
Leijonien päävalmentaja Antti Pennanen oli onnellinen MM-kultamestaruuden varmistuttua. Hän esiintyi rennosti ja kiitteli pelaajiaan mestaruuden jälkeen. Pennanen korosti Jukka Jalosen roolia leijonakuningas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Aleksander Barkov, Suomen jääkiekkomaajoukkueen kapteeni, kiistää roolinsa merkityksen MM-kultaa voittaneessa joukkueessa. Päävalmentaja Antti Pennanen ja pelaajat ovat kuitenkin nostaneet Barkovin tärkeimmäksi tekijäksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Suomen jääkiekkomaajoukkue saa Hornet-hävittäjät saattueekseen palatessaan kultajoukkueena. Puolustusministeri Antti Häkkänen vahvisti, että hävittäjiä on riittävästi turvallista paluuta varten. Uutinen päivittyy.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Hornet, #Leijonat
Jääkiekon maailmanmestaruuden juhlintaa vietettiin Helsingissä villisti. Poliisi valvoi tilannetta ja raportoi, että yö sujui odotusten mukaan, vaikka Mantan patsaan läheisyydessä tapahtui tappeluita.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkulta
Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden, mutta suomalaisfanit osoittavat myötätuntoa Sveitsin hopeajoukkueelle. Sosiaalisessa mediassa on paljon kannustavia viestejä sveitsiläisille, jotka ovat jääneet hopealle jo…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #Maailmanmestaruus
Suomen jääkiekkomaajoukkue juhli MM-kultaa, mutta huoltopäällikkö Riku Koivunen pysyi rauhallisena. Videolla hänet nähdään kävelemässä poispäin juhlaväestä, kun muut pelaajat ja valmentajat riemuitsivat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkulta
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.