Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Sosiaali- ja terveysministeriön selvitys suosittelee kotihoidon tuen lakkauttamista. Iranin neuvottelutiimi on päättänyt vetäytyä viestinvaihdosta Yhdysvaltojen kanssa rauhanneuvottelujen puuttuessa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Leijonien kansanjuhlan esiintyjät on nyt julkaistu. Tänä iltana lavalle nousevat muun muassa Käärijä, Pete Parkkonen ja Linda Lampenius. Mukana on myös useita muita tunnettuja artisteja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Leijonien kansanjuhlan esiintyjät on nyt julkaistu. Tänä iltana lavalle nousevat muun muassa Käärijä, Pete Parkkonen ja Linda Lampenius. Mukana on myös useita muita tunnettuja artisteja.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 15:57, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonien kansanjuhlan esiintyjät julkistettiin • Leijonien kansanjuhlan esiintyjät julkistettiin • Leijonien kansanjuhlan esiintyjät julkistettiin.
Leijonien juhlaan tulee esiintyjiä
Leijonien kansanjuhlan esiintyjät on nyt kerrottu. Tänä iltana esiintyvät Käärijä, Pete Parkkonen ja Linda Lampenius. Mukana on myös muita artisteja, kuten JVG ja Haloo Helsinki. Juhla on suuri tapahtuma ja siihen odotetaan paljon väkeä.
Leijonien kansanjuhlan esiintyjät on nyt julkaistu. Tänä iltana lavalle nousevat muun muassa Käärijä, Pete Parkkonen ja Linda Lampenius. Mukana on myös useita muita tunnettuja artisteja.
Leijonien kansanjuhlan esiintyjät on julkaistu sosiaalisessa mediassa. Esiintyjälistalla ovat muun muassa Käärijä, Pete Parkkonen ja Linda Lampenius. Juhlaa vietetään Helsingissä, ja ohjelma alkaa kuudelta.
Leijonien kansanjuhlan esiintyjät on julkaistu sosiaalisessa mediassa. Tapahtumassa esiintyvät muun muassa Käärijä, Pete Parkkonen ja Linda Lampenius. Juhlia vietetään Helsingissä, ja ohjelma alkaa kuudelta.
Leijonien MM-kultajuhlan esiintyjät on nyt julkaistu. Kansanjuhlassa esiintyvät muun muassa JVG, Käärijä ja Haloo Helsinki. Juhla järjestetään maanantaina Olympiastadionin edessä.
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Käärijä
Esa Pulliainen, tunnettu muusikko ja Agents-yhtyeen johtaja, on kuollut 30. toukokuuta 2026. Hänen uransa yhdisti iskelmän ja rockin, ja hänet muistetaan erityisesti…
Kulttuuri
Helsingin kaupunki on varautunut mahdolliseen kiekkofanien juhlintaan suojaamalla Havis Amanda -patsaan vaneriaidalla. Suomi pelaa tänä iltana jääkiekon MM-finaalissa Sveitsiä vastaan, ja aiempina…
Kulttuuri
Entinen kansanedustaja ja toimittaja Jutta Zilliacus on kuollut 100-vuotiaana Helsingissä. Zilliacus oli tunnettu kulttuurivaikuttaja ja toimi myös marsalkka Mannerheimin sihteerinä. Hän oli…
Kulttuuri
Georgian hallitus on avannut Josif Stalinin viinikellarin Tbilisissä, jossa on noin 40 000 pullollista harvinaisia viinejä. Kokoelma huutokaupataan, ja varat käytetään viinikoulun…
Kulttuuri
Valkoinen talo julkaisi muistokirjoituksen Harambe-gorillasta X-tilillään kymmenen vuotta sen kuoleman jälkeen. Muistokirjoituksessa korostettiin Haramben merkitystä internet-kulttuurissa ja hänen vaikutustaan sukupolveen. Harambe nousi…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.