Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Saksa ja Suomi kohtasivat epävirallisessa harjoitusottelussa, jossa Saksa voitti 1–0. Ottelu pelattiin kahdessa 25 minuutin erässä. Suomi ei onnistunut maalinteossa, vaikka peli oli tasainen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Saksa ja Suomi kohtasivat epävirallisessa harjoitusottelussa, jossa Saksa voitti 1–0. Ottelu pelattiin kahdessa 25 minuutin erässä. Suomi ei onnistunut maalinteossa, vaikka peli oli tasainen.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 14:41, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Saksa voitti Suomen harjoitusottelussa • Saksa voitti Huuhkajat harjoitusottelussa • Saksa voitti Huuhkajat harjoitusottelussa.
Saksa voitti Suomen jalkapallossa
Saksa ja Suomi pelasivat harjoitusottelun, joka ei ollut virallinen. Saksa voitti ottelun 1–0. Ottelu koostui kahdesta 25 minuutin erästä. Suomi ei saanut maalia aikaiseksi.
Saksa ja Suomi kohtasivat epävirallisessa harjoitusottelussa, jossa Saksa voitti 1–0. Ottelu pelattiin kahdessa 25 minuutin erässä. Suomi ei onnistunut maalinteossa, vaikka peli oli tasainen.
Saksan jalkapallomaajoukkue voitti Suomen 1–0 epävirallisessa harjoitusottelussa Frankfurtissa. Ottelussa nähtiin vain yksi maali, kun Huuhkajien Doni Arifi teki oman maalin kulmapotkutilanteessa. Saksa valmistautuu MM-kisoihin, jotka alkavat pian.
Saksan miesten jalkapallomaajoukkue voitti Suomen 1–0 epävirallisessa harjoitusottelussa. Ottelu pelattiin Frankfurtissa, ja ainoan maalin teki Huuhkajien Doni Arifi omalla maalillaan. Saksa valmistautuu MM-kisoihin, jotka alkavat pian.
Saksan jalkapallomaajoukkue voitti Suomen 1-0 epävirallisessa harjoitusottelussa. Ottelu pelattiin Frankfurtissa, ja ainoan maalin teki Huuhkajien Doni Arifi omalla maalillaan. Saksa valmistautuu MM-kisoihin, jotka alkavat pian.
Suomi hävisi jalkapallon A-maaottelun Saksalle 0–4. Saksa hallitsi peliä ja teki neljä maalia, joista ensimmäinen tuli 34. Minuutilla. Huuhkajilla on seuraava ottelu…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Saksa
Brasilialainen jalkapalloilija Neymar on sivussa 2–3 viikkoa pohjevamman vuoksi. Tämä loukkaantuminen on huolestuttava Brasilian maajoukkueelle, sillä MM-kisojen avausotteluun on vain 16 päivää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Malick Thiaw, suomalainen jalkapalloilija, pelasi Saksan joukkueessa harjoitusottelussa Suomea vastaan, joka päättyi 4–0. Thiaw kertoi ottelun jälkeen, että oli mukavaa pelata Suomea…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Saksa, #Huuhkajat
Huuhkajat kohtasi Saksassa harjoitusottelussa, jossa isännät voittivat selkeästi 4-0. Ensimmäisellä puoliajalla Suomi pelasi hyvin, mutta toisella puoliskolla Saksa hallitsi peliä ja teki…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Huuhkajat, #Saksa
Suomen miesten jalkapallomaajoukkue, Huuhkajat, pelaa harjoitusottelun Saksaa vastaan sunnuntaina. Ottelu alkaa kello 21.45 Mainzissa, ja se on Saksan viimeinen valmistautumisottelu ennen MM-kisoja.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Huuhkajat, #Saksa
Suomen ja Saksan harjoitusottelun erotuomari Matheus Delgado Candacan on herättänyt huomiota erikoisesta taustastaan. Hän tuomitsi aiemmin ottelun Brasiliassa, jossa syntyi suuri joukkotappelu…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Saksa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.