Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kristiinankaupungissa Pohjanmaalla löytyi tiistaiaamuna mies kuolleena rantavedestä. Alaikäisten opetuksessa vakava puute.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pieksämäen keskustassa tapahtui myöhään lauantaina väkivallanteko, jossa nuori mies surmasi toisen nuoren miehen teräaseella. Poliisi on pidättänyt epäillyn ja tutkii tapausta. Epäilty tekoväline on myös poliisin hallussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pieksämäen keskustassa tapahtui myöhään lauantaina väkivallanteko, jossa nuori mies surmasi toisen nuoren miehen teräaseella. Poliisi on pidättänyt epäillyn ja tutkii tapausta. Epäilty tekoväline on myös poliisin hallussa.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 13:31, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies tappoi toisen Pieksämäellä • Nuori mies kuoli väkivaltaisessa tapahtumassa • Nuori puukottaja vangittavaksi Pieksämäellä.
Mies tappoi toisen Pieksämäellä
Pieksämäellä tapahtui lauantai-iltana väkivallanteko. Nuori mies tappoi toisen nuoren miehen teräaseella. Poliisi otti epäillyn kiinni nopeasti. Tapahtumapaikalla oli paljon nuoria.
Pieksämäen keskustassa tapahtui myöhään lauantaina väkivallanteko, jossa nuori mies surmasi toisen nuoren miehen teräaseella. Poliisi on pidättänyt epäillyn ja tutkii tapausta. Epäilty tekoväline on myös poliisin hallussa.
Poliisi tutkii Pieksämäellä tapahtunutta henkirikosta, jossa 19-vuotias mies epäillään surmanneen nuoren miehen. Teko tapahtui lauantai-iltana, ja epäilty on otettu kiinni pian tapahtuman jälkeen. Poliisi on saanut selkeän käsityksen…
Itä-Suomen poliisi tutkii lauantaina Pieksämäellä tapahtunutta kuolemaan johtanutta puukotusta. Epäilty, nuori mies, on surmannut entuudestaan tuntemansa henkilön. Poliisi on ottanut epäillyn kiinni ja jatkaa tutkintaa.
Pieksämäellä tapahtui lauantaina väkivallanteko, jossa nuori mies menetti henkensä. Tukitoimia tarjotaan paikkakunnalla, ja useat organisaatiot tarjoavat apua nuorille. Poliisi tutkii tapausta tappona ja on ottanut epäillyn kiinni.
Pieksämäellä tapahtui lauantaina väkivallanteko, jossa nuori mies menetti henkensä. Paikalla oli runsaasti nuoria, ja poliisi otti epäillyn kiinni pian teon jälkeen. Tukitoimia tarjotaan paikkakunnalla ensi viikolla.
20-vuotias mies tuomittiin yhdeksäksi vuodeksi vankeuteen kuolonkolarista, jossa 16-vuotias poika menehtyi. Oikeus katsoi, että kuljettaja syyllistyi tappoon ylinopeuden vuoksi. Mies on valittanut tuomiostaan hovioikeuteen.
Helsingin Malminkartanossa tapahtui henkirikos, jossa 26-vuotias mies pahoinpiteli 79-vuotiaan uhrin kuoliaaksi. Syytetty myöntää syyllistyneensä tappoon, mutta kiistää murhasyytteen. Oikeudenkäynti alkoi Helsingin käräjäoikeudessa, ja syyttäjä vaatii elinkautista vankeusrangaistusta.
Pieksämäellä tapahtui väkivaltatilanne, jossa nuori mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta lauantai-iltana ja otti epäillyn kiinni noin kymmenen minuutin kuluttua. Tapausta tutkitaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivalta
Pieksämäellä tapahtui lauantai-iltana väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli saamiinsa vammoihin. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn rikoksesta ja tutkii tapausta tappona. Paikalla oli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivallanteko
Pieksämäellä tapahtui lauantaina väkivallanteko, joka johti yhden ihmisen kuolemaan. Poliisi on ottanut kiinni teosta epäillyn henkilön rikospaikan läheisyydessä. Uhri kuoli saamiinsa vammoihin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivallanteko
Pieksämäellä tapahtui traaginen väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli päättäjäisviikonlopun juhlintojen aikana. Väkivalta tapahtui nuorten suosimalla Hiekanpään rannalla, ja paikkaa on sittemmin muistettu…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivalta
Pieksämäen keskustassa tapahtui väkivalta, jossa nuori mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta lauantai-iltana ja epäilty on otettu kiinni. Tapausta tutkitaan tappona, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivalta
Helsingin Malminkartanossa 26-vuotiasta miestä syytetään noin 80-vuotiaan miehen murhasta. Hyökkäys tapahtui lähellä juna-asemaa, ja teolle ei ole selvinnyt motiivia. Oikeudenkäynti alkaa Helsingin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Murha
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.