Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi ilmoitti, että Kauhavan ja Lapuan rajalta on löytynyt ihmisen luita ja vaatteita. Jäänteiden epäillään kuuluvan Anna-Maija Lahdelle, joka katosi vuonna 2022 marjastuksen aikana. Tieto löydöstä pysäytti hänen tyttärensä Mari Lahtisen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi ilmoitti, että Kauhavan ja Lapuan rajalta on löytynyt ihmisen luita ja vaatteita. Jäänteiden epäillään kuuluvan Anna-Maija Lahdelle, joka katosi vuonna 2022 marjastuksen aikana. Tieto löydöstä pysäytti hänen tyttärensä Mari Lahtisen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 12:07, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kadonneen naisen jäänteet löytyivät • Poliisi uskoo kadonneen naisen löytyneen.
Kadonneen naisen jäänteet löytyivät
Poliisi on löytänyt luita ja vaatteita Kauhavan ja Lapuan rajalta. Jäänteet voivat kuulua Anna-Maija Lahdelle, joka katosi vuonna 2022. Hän lähti marjastamaan, mutta ei palannut kotiin. Löytö on tärkeä tieto hänen tyttärelleen Mari Lahtiselle.
Poliisi ilmoitti, että Kauhavan ja Lapuan rajalta on löytynyt ihmisen luita ja vaatteita. Jäänteiden epäillään kuuluvan Anna-Maija Lahdelle, joka katosi vuonna 2022 marjastuksen aikana. Tieto löydöstä pysäytti hänen…
Kauhavan ja Lapuan rajalta löytyi ihmisen luita, joiden epäillään kuuluvan vuonna 2022 kadonneelle naiselle. Nainen katosi marjastusreissulla neljä vuotta sitten, ja hänen etsintänsä on kestänyt vuosia. Poliisi jatkaa…
Pieksämäellä tapahtui väkivaltatilanne, jossa nuori mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta lauantai-iltana ja otti epäillyn kiinni noin kymmenen minuutin kuluttua. Tapausta tutkitaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Etelä-Pohjanmaalla Kauhavalla on löydetty ihmisen luita, joiden epäillään kuuluvan vuonna 2022 kadonneelle naiselle. Löydön teki maastossa liikkunut henkilö, joka ilmoitti asiasta poliisille.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Kauhava
Helsingin Kaivopuistossa tapahtui lauantai-iltana puukotus, jossa epäillään olevan osallisena 17-vuotias poika. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä, ja uhri on myös nuori. Päättäjäisjuhlinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kuopion Palloseuran 18-vuotiasta pelaajaa epäillään kolmesta raiskauksesta ja yhdestä seksuaalisesta kajoamisesta. Epäillyt rikokset ovat tapahtuneet Kuopiossa maaliskuussa ja toukokuussa. KuPS on purkanut…
Rikos
Pieksämäellä tapahtui lauantai-iltana väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli saamiinsa vammoihin. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn rikoksesta ja tutkii tapausta tappona. Paikalla oli…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kuopion Palloseura on purkanut pelaajasopimuksen Solo Soumahoron kanssa. Purku liittyy vakavaan rikosepäilyyn, jonka käsittely kuuluu viranomaisille. Seura ei voi kommentoida asiaa tarkemmin.
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.