Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii salakuljetusta Valko-Venäjältä Suomeen, ja Helsingissä etsitään kadonnutta 60-vuotiasta miestä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Äänekoskella tapahtui onnettomuus, jossa pakettiauto ajautui ulos tieltä. Kuljettaja selvisi ilman vammoja, mutta auto vaurioitui niin pahasti, että se lunastettiin. Onnettomuudesta ei ollut haittaa muulle liikenteelle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Äänekoskella tapahtui onnettomuus, jossa pakettiauto ajautui ulos tieltä. Kuljettaja selvisi ilman vammoja, mutta auto vaurioitui niin pahasti, että se lunastettiin. Onnettomuudesta ei ollut haittaa muulle liikenteelle.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 12:59, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Lapin Kansa.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pakettiauto suistui tieltä Äänekoskella, kuljettaja selvisi ilman vammoja • Auto suistui tieltä Rovaniemellä.
Pakettiauto meni ojaan Äänekoskella
Äänekoskella tapahtui onnettomuus, jossa pakettiauto meni ojaan. Kuljettaja ei loukkaantunut. Auto vaurioitui niin, että se piti lunastaa. Muulle liikenteelle ei tullut ongelmia.
Äänekoskella tapahtui onnettomuus, jossa pakettiauto ajautui ulos tieltä. Kuljettaja selvisi ilman vammoja, mutta auto vaurioitui niin pahasti, että se lunastettiin. Onnettomuudesta ei ollut haittaa muulle liikenteelle.
Rovaniemellä henkilöauto suistui tieltä maanantaina aamupäivällä. Onnettomuus tapahtui Kemijärventiellä, ja autossa oli kaksi henkilöä sekä koira. Pelastuslaitos auttoi toista henkilöä ulos autosta, ja ensihoito otti molemmat hoitoonsa.
Joensuussa tapahtui onnettomuus, jossa pyöräilijä jäi henkilöauton alle. Sivulliset auttoivat nostamalla autoa, mikä mahdollisti pyöräilijän vapauttamisen. Hänet kuljetettiin sairaalaan vammojen vuoksi, mutta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Helsingissä Laajasalontiellä auto törmäsi lyhtypylvääseen ja päätyi katolleen. Onnettomuudessa yksi henkilö toimitettiin ensihoidon tarkastettavaksi. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä, mutta alustavien tietojen mukaan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Pöytyällä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa autoilija menehtyi. Auto ajautui ulos tieltä ja törmäsi puihin ja kivikkoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja autosta…
Liikenne
Uusi ajokorttilaki tuli voimaan, ja se tuo mukanaan muutoksia 17-vuotiaille kuljettajille. Yöaikainen ajaminen on nyt kielletty keskiyön ja aamuviiden välillä, ja rikkomuksesta…
Liikenne
Uusi ajokorttilaki astuu voimaan toukokuun lopussa ja tuo mukanaan useita muutoksia ajokortin hankintaan. 17-vuotiaat eivät saa enää ajaa yöaikaan, ja teoriakokeessa vilpistä…
Liikenne
Sisäministeriö kehittää uutta vaaratiedotejärjestelmää, joka tulee matkapuhelimiin lokakuun loppuun mennessä. FI-Alert-järjestelmä tuo nopeammat ja kohdennetut varoitukset ilman erillistä sovellusta. Järjestelmä hyödyntää Cell…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.