Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin Malminkartanossa tapahtui puukotus, jossa 79-vuotias Pekka kuoli. 26-vuotias mies on syytettynä murhasta ja on myöntänyt tapon. Poliisi epäilee, että teko tapahtui humalassa ja kesti useita minuutteja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin Malminkartanossa tapahtui puukotus, jossa 79-vuotias Pekka kuoli. 26-vuotias mies on syytettynä murhasta ja on myöntänyt tapon. Poliisi epäilee, että teko tapahtui humalassa ja kesti useita minuutteja.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 08:44, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Puukotus Helsingissä, yksi kuoli.
Puukotus Helsingissä, yksi kuoli
Helsingin Malminkartanossa tapahtui puukotus, jossa 79-vuotias mies kuoli. 26-vuotias syytetty on myöntänyt tapon. Poliisi epäilee, että syytetty oli humalassa ja hyökkäsi uhrinsa kimppuun veitsellä. Teko kesti useita minuutteja ja tapahtui kadulla. Oikeudenkäynti alkaa tänään.
Helsingin Malminkartanossa tapahtui puukotus, jossa 79-vuotias Pekka kuoli. 26-vuotias mies on syytettynä murhasta ja on myöntänyt tapon. Poliisi epäilee, että teko tapahtui humalassa ja kesti useita minuutteja.
Helsingin Malminkartanossa 26-vuotiasta miestä syytetään noin 80-vuotiaan miehen murhasta. Hyökkäys tapahtui lähellä juna-asemaa, ja teolle ei ole selvinnyt motiivia. Oikeudenkäynti alkaa Helsingin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Malminkartano
Helsingin poliisi tutkii Koivusaaren metroaseman lähellä tapahtunutta ryöstöä, jossa 1950-luvulla syntyneeltä mieheltä vietiin omaisuutta. Epäilty ryöstäjä on noin 180 senttimetriä pitkä ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kaksi nuorta miestä lapsenraiskauksesta, joka tapahtui kauppakeskus Triplassa. Tekoihin osalistui 12-vuotias tyttö, joka joutui seksuaalisen väkivallan uhriksi. Tuomitut olivat…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kaivopuistossa tapahtui lauantai-iltana puukotus, jossa epäillään olevan osallisena 17-vuotias poika. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä, ja uhri on myös nuori. Päättäjäisjuhlinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kaivopuistossa tapahtui lauantai-iltana puukotus, jossa epäillään olevan osallisena 17-vuotias poika. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä, ja uhri sai viiltohaavan kasvoihinsa. Erimielisyys…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kaivopuistossa juhlinta muuttui levottomaksi päättäjäisten jälkeen. Poliisi puuttui tilanteeseen, kun puistossa tapahtui puukotus, jonka uhri sai lieviä vammoja. Epäilty puukottaja saatiin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Puukotus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.