Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tulipalo tuhosi rivitalon Närpiössä ja postimerkkien hinnat nousevat Suomessa. Kuluttajahinnat ovat nousseet 3 prosenttia toukokuussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Antti Pennanen on johtanut Suomen jääkiekon miesten maajoukkueen maailmanmestaruuteen. Hänestä tuli kolmas valmentaja, joka saavutti tämän saavutuksen. Pennanen on myös kouluttautunut terapeutiksi, mikä on vaikuttanut hänen valmennustyyliinsä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Antti Pennanen on johtanut Suomen jääkiekon miesten maajoukkueen maailmanmestaruuteen. Hänestä tuli kolmas valmentaja, joka saavutti tämän saavutuksen. Pennanen on myös kouluttautunut terapeutiksi, mikä on vaikuttanut hänen valmennustyyliinsä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 07:34, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Antti Pennanen voitti jääkiekon MM-kultaa • Pennanen johtaa Suomen jääkiekkomaajoukkueen mestariksi • Pennanen johtaa Suomen jääkiekkomaajoukkueen mestariksi.
Antti Pennanen voitti mestaruuden
Antti Pennanen on voittanut jääkiekon maailmanmestaruuden Suomen miesten joukkueen valmentajana. Hänestä tuli kolmas valmentaja, joka saavutti tämän. Pennanen on myös opiskellut terapeutiksi. Tämä koulutus auttaa häntä valmentamisessa ja joukkueen tunnelman luomisessa.
Antti Pennanen on johtanut Suomen jääkiekon miesten maajoukkueen maailmanmestaruuteen. Hänestä tuli kolmas valmentaja, joka saavutti tämän saavutuksen. Pennanen on myös kouluttautunut terapeutiksi, mikä on vaikuttanut hänen valmennustyyliinsä.
Antti Pennanen on johtanut Suomen jääkiekon miesten maajoukkueen maailmanmestaruuteen. Hänestä tuli vain kolmas valmentaja, joka saavutti tämän saavutuksen. Pennanen on myös kehittänyt valmentajuuttaan ja saanut joukkueeseen hyvän fiiliksen.
Antti Pennanen on johtanut Suomen jääkiekon miesten maajoukkueen maailmanmestaruuteen. Hänestä tuli vain kolmas valmentaja, joka saavutti tämän saavutuksen. Pennanen on myös kehittänyt valmentajuuttaan ja saanut joukkueeseen hyvän fiiliksen.
Suomi voitti miesten jääkiekon maailmanmestaruuden, ja juhlinta alkoi heti voiton jälkeen. Oulussa ja Helsingissä kerääntyi useita tuhansia ihmisiä juhlimaan rauhallisissa tunnelmissa. Poliisi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Jääkiekko
Leijonien päävalmentaja Antti Pennanen oli onnellinen MM-kultamestaruuden varmistuttua. Hän esiintyi rennosti ja kiitteli pelaajiaan mestaruuden jälkeen. Pennanen korosti Jukka Jalosen roolia leijonakuningas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AnttiPennanen, #Jääkiekko
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-finaalissa, jossa avauserä päättyi maalittomana. Erässä tuomittiin viisi rangaistusta, joista kolme Leijonille. Suurta keskustelua herätti tilanne, jossa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Jääkiekko
Aleksander Barkov, jääkiekon MM-kisoissa, sai päävalmentaja Antti Pennaselta kiitosta johtajuudestaan. Barkov jakoi kehut joukkueelleen ja korosti yhteispelin merkitystä. Hän nosti esiin jokaisen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AnttiPennanen, #Jääkiekko
Leijonien päävalmentaja Antti Pennanen oli onnellinen MM-kullan jälkeen. Hän piti puheen, jossa korosti Aleksander Barkovin merkitystä joukkueelle. Pennanen nautti mestaruusjuhlista ja oli…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AnttiPennanen, #MM-kulta
Jääkiekon maailmanmestaruuden juhlintaa vietettiin Helsingissä villisti. Poliisi valvoi tilannetta ja raportoi, että yö sujui odotusten mukaan, vaikka Mantan patsaan läheisyydessä tapahtui tappeluita.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.