Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. 30-vuotias ajokortiton nainen aiheutti vaarallisia tilanteita Helsingissä, Vantaalla ja Sipoolla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Aleksander Barkov oli avainpelaaja Leijonien MM-turnauksessa Sveitsissä. Hän johti joukkueensa pistepörssiä ja oli tehokas sekä ylivoimalla että alivoimalla. Barkov voitti aloituksia ja oli tärkeä henkinen johtaja, vaikka oli ollut koko NHL-kauden loukkaantuneena.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Aleksander Barkov oli avainpelaaja Leijonien MM-turnauksessa Sveitsissä. Hän johti joukkueensa pistepörssiä ja oli tehokas sekä ylivoimalla että alivoimalla. Barkov voitti aloituksia ja oli tärkeä henkinen johtaja, vaikka oli ollut koko NHL-kauden loukkaantuneena.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 02:51, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Lapin Kansa, Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Aleksander Barkov loisti MM-kisoissa • Rovaniemi juhlii Leijonien mestaruutta • Barkov johti Leijonia mestaruuteen.
Barkov oli paras pelaaja MM-kisoissa
Aleksander Barkov pelasi hyvin Leijonien MM-turnauksessa. Hän teki paljon pisteitä ja auttoi joukkuetta voittamaan. Barkov pelasi sekä ylivoimalla että alivoimalla. Hän oli myös joukkueen johtaja, joka kannusti muita pelaajia. Barkov oli ollut loukkaantuneena koko NHL-kauden.
Aleksander Barkov oli avainpelaaja Leijonien MM-turnauksessa Sveitsissä. Hän johti joukkueensa pistepörssiä ja oli tehokas sekä ylivoimalla että alivoimalla. Barkov voitti aloituksia ja oli tärkeä henkinen johtaja, vaikka oli…
Rovaniemi on täynnä juhlintaa, kun Suomen miesten jääkiekkomaajoukkue voitti viidennen maailmanmestaruutensa. Kannatuslaulut ja riemu raikuvat kaupungin kaduilla, erityisesti Koskikadulla, jossa väkeä on runsaasti pelin päätyttyä.
Aleksander Barkov oli keskeinen pelaaja Leijonien mestarijoukkueessa, joka menestyi Ruotsin EHT-turnauksessa. Hän yhdisti joukkuetta ja toimi esimerkkinä muille pelaajille. Mestaruuden jälkeen Barkov halusi jakaa kunnian koko joukkueen kesken.
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat voitti MM-kultaa kaatamalla Sveitsin 1–0 finaalissa. Nuori pelaaja Konsta Helenius teki ratkaisevan maalin jatkoajalla, mikä nosti hänet joukkueen sankariksi.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Leijonien päävalmentaja Antti Pennanen oli onnellinen MM-kultamestaruuden varmistuttua. Hän esiintyi rennosti ja kiitteli pelaajiaan mestaruuden jälkeen. Pennanen korosti Jukka Jalosen roolia leijonakuningas…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AnttiPennanen, #Leijonat
Aleksander Barkov, jääkiekon MM-kisoissa, sai päävalmentaja Antti Pennaselta kiitosta johtajuudestaan. Barkov jakoi kehut joukkueelleen ja korosti yhteispelin merkitystä. Hän nosti esiin jokaisen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AnttiPennanen, #MMkisat
Oulun Woodbar on täynnä jännitystä, kun Leijonat pelaavat jääkiekon MM-finaalissa Sveitsiä vastaan. Katsojat seuraavat ottelua tiiviisti, ja tunnelma on kireä. Voittoa odotetaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Helsingissä järjestetään kansanjuhla jääkiekon miesten maailmanmestaruuden kunniaksi. Juhla alkaa kello 18 Olympiastadionin edessä, ja joukkueen odotetaan saapuvan lavalle puoli kahdeksan aikaan. Tapahtumaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #Leijonat
Antti Pennanen on tullut tunnetuksi Leijonien päävalmentajana, joka on voittanut MM-kultaa. Hän korosti, että Jukka Jalonen on edelleen tärkeä hahmo joukkueen historiassa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #AnttiPennanen, #Leijonat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa enimmäkseen runsaasti, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät pääosin kohtalaisia. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät enimmäkseen kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.