Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jääkiekon maailmanmestaruuden voittaneet pelaajat juhlivat voittoaan Mantan patsaalla Helsingissä. Tapahtuma keräsi suuren joukon faneja, jotka juhlivat yhdessä joukkueen kanssa. Juhlat jatkuivat iltaan asti, ja tunnelma oli korkealla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jääkiekon maailmanmestaruuden voittaneet pelaajat juhlivat voittoaan Mantan patsaalla Helsingissä. Tapahtuma keräsi suuren joukon faneja, jotka juhlivat yhdessä joukkueen kanssa. Juhlat jatkuivat iltaan asti, ja tunnelma oli korkealla.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 1.6.2026 klo 00:38, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Poliisi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jääkiekon mestaruusjuhlat Mantan patsaalla.
Jääkiekon kultajuhlat Helsingissä
Jääkiekon maailmanmestaruuden voittaneet pelaajat juhlivat voittoaan Helsingissä. Mantan patsaalla oli paljon faneja, jotka tulivat juhlimaan. Tunnelma oli iloinen ja jännittävä. Juhlat kestivät pitkälle iltaan.
Jääkiekon maailmanmestaruuden voittaneet pelaajat juhlivat voittoaan Mantan patsaalla Helsingissä. Tapahtuma keräsi suuren joukon faneja, jotka juhlivat yhdessä joukkueen kanssa. Juhlat jatkuivat iltaan asti, ja tunnelma oli korkealla.
Suomen jääkiekkomaajoukkue, Leijonat, on voittanut maailmanmestaruuden kolmesti. Ensimmäinen mestaruus saavutettiin vuonna 1995, toinen vuonna 2011 ja kolmas vuonna 2019. Jokainen voitto on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #Maailmanmestaruus
Suomi saavutti jääkiekon MM-kultaa, kun Konsta Helenius ratkaisi finaalin jatkoajalla. Tänä vuonna pääselostajana toimi Jani Alkio, joka nosti tunnelmaa voiton hetkellä. Tämä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomi ja Sveitsi kohtaavat jääkiekon MM-finaalissa, jossa avauserä päättyi maalittomana. Erässä tuomittiin viisi rangaistusta, joista kolme Leijonille. Suurta keskustelua herätti tilanne, jossa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
NHL-legenda Claude Lemieux on kuollut 60-vuotiaana. Hänen kuolemansa taustalla on kerrottu suurta tuskaa ja itsemurha. Lemieux ei koskaan toipunut siitä, ettei hänet…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Miesten jääkiekkomaailmanmestaruuskilpailuissa Suomi voitti Kanadan välierässä 4–2. Sveitsi puolestaan murskasi Norjan 6–0. Finaalissa Suomi kohtaa Sveitsin ja pronssiottelussa pelaavat Kanada ja Norja.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Kansainvälisen jääkiekkoliiton IIHF:n puheenjohtaja Luc Tardif kommentoi Venäjän mahdollista paluuta MM-kisoihin. IIHF on aiemmin päättänyt, ettei Venäjä voi osallistua ensi kauden kilpailuihin,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.