Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump ilmoitti sopimuksesta, joka lopettaa vihollisuudet Iranin kanssa, mukaan lukien Libanonissa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi hävisi jalkapallon A-maaottelun Saksalle 0–4. Saksa hallitsi peliä ja teki neljä maalia, joista ensimmäinen tuli 34. Minuutilla. Huuhkajilla on seuraava ottelu Unkaria vastaan perjantaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi hävisi jalkapallon A-maaottelun Saksalle 0–4. Saksa hallitsi peliä ja teki neljä maalia, joista ensimmäinen tuli 34. Minuutilla. Huuhkajilla on seuraava ottelu Unkaria vastaan perjantaina.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 23:53, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Saksa voitti Huuhkajat jalkapallo-ottelussa • Saksa voitti Huuhkajat jalkapallo-ottelussa • Saksa voitti Huuhkajat jalkapallo-ottelussa.
Saksa voitti Huuhkajat 4-0
Suomi pelasi jalkapallon maaottelun Saksaa vastaan. Saksa voitti ottelun 4-0. Ensimmäinen maali tuli 34. Minuutilla. Huuhkajilla on seuraava ottelu Unkaria vastaan perjantaina.
Suomi hävisi jalkapallon A-maaottelun Saksalle 0–4. Saksa hallitsi peliä ja teki neljä maalia, joista ensimmäinen tuli 34. Minuutilla. Huuhkajilla on seuraava ottelu Unkaria vastaan perjantaina.
Suomi hävisi jalkapallon A-maaottelun Saksalle 0–4. Saksa hallitsi peliä ja teki neljä maalia, joista ensimmäinen tuli 34. Minuutilla. Huuhkajilla on seuraava ottelu Unkaria vastaan perjantaina.
Suomi hävisi jalkapallon A-maaottelun Saksalle 0–4. Saksa hallitsi peliä ja teki neljä maalia, joista ensimmäinen tuli 34. Minuutilla. Huuhkajilla on seuraava ottelu Unkaria vastaan perjantaina.
Suomen miesten jalkapallomaajoukkue, Huuhkajat, pelaa harjoitusottelun Saksaa vastaan sunnuntaina. Ottelu alkaa kello 21.45 Mainzissa, ja se on Saksan viimeinen valmistautumisottelu ennen MM-kisoja.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Huuhkajat, #Saksa
Suomen ja Saksan harjoitusottelun erotuomari Matheus Delgado Candacan on herättänyt huomiota erikoisesta taustastaan. Hän tuomitsi aiemmin ottelun Brasiliassa, jossa syntyi suuri joukkotappelu…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Saksa
Suomen miesten jalkapallomaajoukkueeseen on tullut muutos ennen Saksan ottelua. Laitapuolustaja Juho Lähteenmäki on loukkaantunut, ja hänen tilalleen on kutsuttu keskikenttäpelaaja Juho Kilo.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Huuhkajat, #Jalkapallo
Saksan maajoukkueen maalivahti Manuel Neuer ei ole pelikunnossa ja jää pois sunnuntaisesta maaottelusta Suomea vastaan. Neuer kärsii vasemman pohkeen lihasvammasta, joka estää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Saksa, #Jalkapallo
Brasilialainen jalkapalloilija Neymar on sivussa 2–3 viikkoa pohjevamman vuoksi. Tämä loukkaantuminen on huolestuttava Brasilian maajoukkueelle, sillä MM-kisojen avausotteluun on vain 16 päivää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Marko Koivuranta, entinen jalkapalloilija, on kuollut 48-vuotiaana. Hänen kasvattiseuransa RoPS vahvisti tiedon sunnuntaina. Koivuranta oli tunnettu taitavana pelaajana, joka pelasi urallaan muun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.