Nimipäivä:
Teemu, Nikodemus
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Helsingin Malminkartanossa 26-vuotiasta miestä syytetään noin 80-vuotiaan miehen murhasta. Suomessa terrorismilainsäädäntöä kiristetään, kun uusi laki astuu voimaan.


Juuso Mäkilähteen lätkämatka myöhästyi

Aihesivu: Juuso Mäkilähteen lätkämatka myöhästyi

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Suomi ja Sveitsi pelaavat 0-0-tasatilanteessa jääkiekon MM-finaalissa. Radijuontajat Juuso Mäkilähde ja Tuukka Ritokoski myöhästyivät lennostaan 2,5 tuntia ja ehtivät paikalle erätauolla. Mäkilähde kertoi saapuneensa Zürichiin ja olevan matkalla jäähalliin.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 31.5.2026 klo 22:29
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Suomi ja Sveitsi pelaavat 0-0-tasatilanteessa jääkiekon MM-finaalissa. Radijuontajat Juuso Mäkilähde ja Tuukka Ritokoski myöhästyivät lennostaan 2,5 tuntia ja ehtivät paikalle erätauolla. Mäkilähde kertoi saapuneensa Zürichiin ja olevan matkalla jäähalliin.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 22:29, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Juuso Mäkilähteen lätkämatka myöhästyi • Juuso Mäkilähde myöhästyy MM-finaalista.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 31.5.2026 klo 22:29.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #JuusoMäkilähde, #Jääkiekko, #TuukkaRitokoski.

Selkokielinen yhteenveto

Juuso Mäkilähde myöhästyi lätkämatkasta

Suomi ja Sveitsi pelaavat jääkiekon MM-finaalia. Juuso Mäkilähde ja Tuukka Ritokoski myöhästyivät lennostaan 2,5 tuntia. He ehtivät paikalle erätauolla. Mäkilähde kertoi saapuneensa Zürichiin ja olevan matkalla jäähalliin.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.