Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Marko Koivuranta, entinen jalkapalloilija, on kuollut 48-vuotiaana. Hänen kasvattiseuransa RoPS vahvisti tiedon sunnuntaina. Koivuranta oli tunnettu taitavana pelaajana, joka pelasi urallaan muun muassa AC Oulussa ja FC Jazzissa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Marko Koivuranta, entinen jalkapalloilija, on kuollut 48-vuotiaana. Hänen kasvattiseuransa RoPS vahvisti tiedon sunnuntaina. Koivuranta oli tunnettu taitavana pelaajana, joka pelasi urallaan muun muassa AC Oulussa ja FC Jazzissa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 18:23, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Entinen jalkapalloilija Marko Koivuranta kuoli • Entinen jalkapalloilija Marko Koivuranta kuoli • Entinen jalkapalloilija Marko Koivuranta kuoli.
Entinen jalkapalloilija Marko Koivuranta kuoli
Marko Koivuranta, entinen jalkapalloilija, on kuollut 48-vuotiaana. Hänen seuransa RoPS kertoi asiasta sunnuntaina. Koivuranta oli hyvä pelaaja, joka pelasi hyökkääjänä ja myöhemmin puolustajana. Hän pelasi myös AC Oulussa ja FC Jazzissa. RoPS pitää hiljaisen hetken Koivurannan muistolle ensi tiistaina.
Marko Koivuranta, entinen jalkapalloilija, on kuollut 48-vuotiaana. Hänen kasvattiseuransa RoPS vahvisti tiedon sunnuntaina. Koivuranta oli tunnettu taitavana pelaajana, joka pelasi urallaan muun muassa AC Oulussa ja FC Jazzissa.
Rovaniemen Palloseura ilmoitti suru-uutisesta, että entinen jalkapalloilija Marko Koivuranta on kuollut 48-vuotiaana. Koivuranta pelasi urallaan muun muassa AC Oulussa ja FC Jazzissa, ja hän toimi myöhemmin juniorivalmentajana RoPSissa.…
Marko Koivuranta, 48, on kuollut. Hän oli entinen jalkapalloilija, joka edusti muun muassa Rovaniemen Palloseuraa ja FC Jazzia. Koivuranta toimi myös juniorivalmentajana uransa jälkeen.
Veikkausliigan kärkiottelussa hallitseva mestari KuPS kohtaa sarjakärki FC Interin Kuopiossa. Inter on voittanut neljä edellistä otteluaan ja johtaa sarjaa 23 pisteellä. KuPS…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga, #Jalkapallo
Brasilialainen jalkapalloilija Neymar on sivussa 2–3 viikkoa pohjevamman vuoksi. Tämä loukkaantuminen on huolestuttava Brasilian maajoukkueelle, sillä MM-kisojen avausotteluun on vain 16 päivää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kuopion Palloseura ja FC Inter kohtasivat kevään kärkiottelussa, joka päättyi tasapeliin. Ottelu pelattiin Keskuskentällä ja oli intensiivinen kamppailu, jossa molemmat joukkueet taistelivat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Kuopion Palloseura ja Inter pelasivat 1–1-tasapelin miesten jalkapalloliigassa. Inter siirtyi johtoon, mutta KuPS tasoitti ottelun nopeasti. Inter johtaa sarjaa neljän pisteen erolla…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Helsingin Jalkapalloklubi voitti IFK Mariehamnin miesten liigassa 1–0. Kapteeni Alexander Ringin rangaistuspotku ratkaisi ottelun toisen puoliajan alussa. HJK nousi voiton myötä sarjataulukossa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Veikkausliiga
Suomen miesten jalkapallomaajoukkueeseen on tullut muutos ennen Saksan ottelua. Laitapuolustaja Juho Lähteenmäki on loukkaantunut, ja hänen tilalleen on kutsuttu keskikenttäpelaaja Juho Kilo.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.