Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen ja Saksan harjoitusottelun erotuomari Matheus Delgado Candacan on herättänyt huomiota erikoisesta taustastaan. Hän tuomitsi aiemmin ottelun Brasiliassa, jossa syntyi suuri joukkotappelu ja hän jakoi peräti 23 punaista korttia. Ottelu päättyi kaaokseen, ja tilanne rauhoittui vasta turvamiesten avulla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen ja Saksan harjoitusottelun erotuomari Matheus Delgado Candacan on herättänyt huomiota erikoisesta taustastaan. Hän tuomitsi aiemmin ottelun Brasiliassa, jossa syntyi suuri joukkotappelu ja hän jakoi peräti 23 punaista korttia. Ottelu päättyi kaaokseen, ja tilanne rauhoittui vasta turvamiesten avulla.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 15:56, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Erotuomari paljastui hurjasta taustastaan.
Erotuomari paljastui hurjasta taustastaan
Suomen ja Saksan ottelun erotuomari on Matheus Delgado Candacan. Hän on tuominnut aiemmin ottelun Brasiliassa, jossa syntyi iso tappeluskaala. Ottelussa jaettiin 23 punaista korttia. Tilanne rauhoittui vasta turvamiesten avulla.
Suomen ja Saksan harjoitusottelun erotuomari Matheus Delgado Candacan on herättänyt huomiota erikoisesta taustastaan. Hän tuomitsi aiemmin ottelun Brasiliassa, jossa syntyi suuri joukkotappelu ja hän jakoi peräti 23 punaista…
Saksan maajoukkueen maalivahti Manuel Neuer ei ole pelikunnossa ja jää pois sunnuntaisesta maaottelusta Suomea vastaan. Neuer kärsii vasemman pohkeen lihasvammasta, joka estää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Saksa, #Jalkapallo
Brasilialainen jalkapalloilija Neymar on sivussa 2–3 viikkoa pohjevamman vuoksi. Tämä loukkaantuminen on huolestuttava Brasilian maajoukkueelle, sillä MM-kisojen avausotteluun on vain 16 päivää…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kuopion Palloseura ja Inter pelasivat 1–1-tasapelin miesten jalkapalloliigassa. Inter siirtyi johtoon, mutta KuPS tasoitti ottelun nopeasti. Inter johtaa sarjaa neljän pisteen erolla…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen miesten jalkapallomaajoukkueeseen on tullut muutos ennen Saksan ottelua. Laitapuolustaja Juho Lähteenmäki on loukkaantunut, ja hänen tilalleen on kutsuttu keskikenttäpelaaja Juho Kilo.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Veikkausliigan kärkiottelussa hallitseva mestari KuPS kohtaa sarjakärki FC Interin Kuopiossa. Inter on voittanut neljä edellistä otteluaan ja johtaa sarjaa 23 pisteellä. KuPS…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Viljami Sinisalo ja Celtic voittivat tuplamestaruuden Skotlannissa. Viimeisessä ottelussa joukkue varmisti sekä liigamestaruuden että Skotlannin cupin voiton. Sinisalo nousi ykkösvahdiksi kauden aikana…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.