Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sveitsi voi tänään tehdä historiaa, jos se häviää miesten jääkiekon MM-finaalin kolmannen kerran peräkkäin. Aiemmin Sveitsi on hävinnyt finaalit Tšekille ja USA:lle. Vastassa on Suomi, joka on voittanut neljä maailmanmestaruutta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sveitsi voi tänään tehdä historiaa, jos se häviää miesten jääkiekon MM-finaalin kolmannen kerran peräkkäin. Aiemmin Sveitsi on hävinnyt finaalit Tšekille ja USA:lle. Vastassa on Suomi, joka on voittanut neljä maailmanmestaruutta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 14:31, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sveitsi tavoittelee synkkää MM-historiaa.
Sveitsi voi hävitä finaalin taas
Sveitsi pelaa tänään jääkiekon MM-finaalissa. Jos se häviää, se tekee historiaa. Sveitsi on hävinnyt kaksi edellistä finaalia. Vastassa on Suomi, joka on voittanut mestaruuksia.
Sveitsi voi tänään tehdä historiaa, jos se häviää miesten jääkiekon MM-finaalin kolmannen kerran peräkkäin. Aiemmin Sveitsi on hävinnyt finaalit Tšekille ja USA:lle. Vastassa on Suomi, joka on voittanut…
Miesten jääkiekkomaailmanmestaruuskilpailuissa Suomi voitti Kanadan välierässä 4–2. Sveitsi puolestaan murskasi Norjan 6–0. Finaalissa Suomi kohtaa Sveitsin ja pronssiottelussa pelaavat Kanada ja Norja.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Sveitsi
Jääkiekon MM-kisat huipentuvat sunnuntaina Zürichissä, jossa Suomi kohtaa loppuottelussa Sveitsin. Suomi pyrkii voittamaan viidennen kultamitalinsa, kun taas Sveitsi tavoittelee ensimmäistä kultaa kotiyleisönsä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Sveitsi
Sveitsi pelaa jääkiekon MM-finaalissa tavoitteenaan voittaa ensimmäinen mestaruus. Edelliset finaalit ovat päättyneet hopeaan ilman maaleja, ja nyt kultainen sukupolvi haluaa kruunata uransa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Sveitsi, #Jääkiekko
Jääkiekon MM-finaalissa Suomi kohtaa Sveitsin. Päävalmentaja Antti Pennanen painottaa alun tärkeyttä, erityisesti kotiyleisön edessä. Hän uskoo, että pelaajat ovat oppineet edellisestä ottelusta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Sveitsi
Suomi pelaa jääkiekon MM-välierässä Kanadaa vastaan lauantaina Zürichissä. Apuvalmentaja Jussi Tapola kertoo joukkueen olevan terve ja valmistautuvan nopeaa suorahyökkäysjoukkuetta vastaan. Tapolan mukaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Jääkiekko
Jääkiekon MM-finaalissa keskiössä ovat maalivahdit Justus Annunen Suomelta ja Leonardo Genoni Sveitsiltä. Molemmat joukkueet luottavat vahvoihin torjuntoihin, mikä voi vaikuttaa ottelun lopputulokseen.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.