Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Malminkartanossa 26-vuotiasta miestä syytetään noin 80-vuotiaan miehen murhasta. Suomessa terrorismilainsäädäntöä kiristetään, kun uusi laki astuu voimaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pieksämäellä tapahtui lauantai-iltana väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli saamiinsa vammoihin. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn rikoksesta ja tutkii tapausta tappona. Paikalla oli runsaasti nuoria, ja psykososiaalista tukea tarjotaan uhriin liittyville.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pieksämäellä tapahtui lauantai-iltana väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli saamiinsa vammoihin. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn rikoksesta ja tutkii tapausta tappona. Paikalla oli runsaasti nuoria, ja psykososiaalista tukea tarjotaan uhriin liittyville.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 13:14, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies kuoli väkivallanteossa Pieksämäellä • Mies kuoli väkivallanteossa Pieksämäellä • Pieksämäellä tutkitaan väkivallantekoa tappona.
Mies kuoli Pieksämäellä
Pieksämäellä tapahtui väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli. Hän sai vakavia vammoja ja kuoli heti paikalla. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn. Paikalla oli paljon nuoria, ja heille tarjotaan tukea.
Pieksämäellä tapahtui lauantai-iltana väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli saamiinsa vammoihin. Poliisi on ottanut kiinni epäillyn rikoksesta ja tutkii tapausta tappona. Paikalla oli runsaasti nuoria, ja psykososiaalista tukea tarjotaan…
Pieksämäellä tapahtui lauantai-iltana väkivallanteko, jossa nuori mies kuoli vammoihinsa. Poliisi on ottanut kiinni teosta epäillyn henkilön. Tapauksen vuoksi nuorille tarjotaan psykososiaalista tukea.
Pieksämäellä tapahtui lauantaina väkivallanteko, jota poliisi tutkii tappona. Tapahtuma sattui kello kymmenen jälkeen illalla, ja rikosnimike saattaa muuttua esitutkinnan edetessä.
Pieksämäellä tapahtui väkivaltatilanne, jossa nuori mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta lauantai-iltana ja otti epäillyn kiinni noin kymmenen minuutin kuluttua. Tapausta tutkitaan…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivalta
Pieksämäellä tapahtui lauantaina väkivallanteko, joka johti yhden ihmisen kuolemaan. Poliisi on ottanut kiinni teosta epäillyn henkilön rikospaikan läheisyydessä. Uhri kuoli saamiinsa vammoihin…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivallanteko
Pieksämäellä tapahtui traaginen väkivallanteko, jossa nuori mies menetti henkensä koulujen päättäjäispäivänä. Nuorisotoimi tarjoaa kriisiapua tapahtuman vuoksi, ja nuorisotilat ovat auki poikkeuksellisesti. Poliisi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivalta
Poliisi sai yli 300 tehtävää Itä-Suomessa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Erityisesti nuoren ilotulitteiden ampuminen Väinölänniemellä herätti huomiota ja johti rikosilmoituksen tekemiseen.
Rikos • jaetut avainsanat: #ItäSuomi, #Poliisi
Helsingin Kaivopuistossa tapahtui lauantai-iltana puukotus, jossa epäillään olevan osallisena 17-vuotias poika. Poliisi tutkii tapausta törkeänä pahoinpitelynä, ja uhri on myös nuori. Päättäjäisjuhlinta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pieksämäen keskustassa tapahtui väkivalta, jossa nuori mies kuoli. Poliisi sai ilmoituksen tapahtumasta lauantai-iltana ja epäilty on otettu kiinni. Tapausta tutkitaan tappona, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Pieksämäki, #Väkivalta
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa enimmäkseen runsaasti, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät pääosin kohtalaisia. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät enimmäkseen kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.