Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Malminkartanossa 26-vuotiasta miestä syytetään noin 80-vuotiaan miehen murhasta. Suomessa terrorismilainsäädäntöä kiristetään, kun uusi laki astuu voimaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Pieksämäellä nuori mies kuoli koulujen päättäjäispäivänä väkivallan vuoksi. Pieksämäen nuorisotoimi tarjoaa keskusteluapua ja muistuttaa, että tukea on saatavilla. Apua voi saada sosiaali- ja kriisipäivystyksestä sekä Mieli ry:n auttavasta puhelimesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Pieksämäellä nuori mies kuoli koulujen päättäjäispäivänä väkivallan vuoksi. Pieksämäen nuorisotoimi tarjoaa keskusteluapua ja muistuttaa, että tukea on saatavilla. Apua voi saada sosiaali- ja kriisipäivystyksestä sekä Mieli ry:n auttavasta puhelimesta.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 15:03, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nuori mies kuoli väkivallan seurauksena • Nuori mies kuoli väkivaltaisesti Pieksämäellä • Nuori mies kuoli väkivaltaisesti Pieksämäellä.
Nuori mies kuoli väkivallassa
Pieksämäellä nuori mies kuoli väkivallan takia päättäjäispäivänä. Nuorisotoimi tarjoaa apua ja keskusteluja tapahtumasta. Apua on saatavilla vuorokauden ympäri. Nuorisotoimi on auki myös sunnuntaina.
Pieksämäellä nuori mies kuoli koulujen päättäjäispäivänä väkivallan vuoksi. Pieksämäen nuorisotoimi tarjoaa keskusteluapua ja muistuttaa, että tukea on saatavilla. Apua voi saada sosiaali- ja kriisipäivystyksestä sekä Mieli ry:n auttavasta…
Pieksämäellä tapahtui traaginen väkivallanteko, jossa nuori mies menetti henkensä koulujen päättäjäispäivänä. Nuorisotoimi tarjoaa kriisiapua tapahtuman vuoksi, ja nuorisotilat ovat auki poikkeuksellisesti. Poliisi sai ilmoituksen väkivallanteosta lauantai-iltana.
Pieksämäellä tapahtui vakava väkivallanteko, jossa nuori mies menetti henkensä. Tapahtuma on järkyttänyt nuoria ja heidän läheisiään, ja nuorisotoimi tarjoaa kriisiapua tilanteen vuoksi. Nuorisotila on poikkeuksellisesti auki, jotta nuoret…
Kirjailija ja entinen kansanedustaja Jutta Zilliacus on kuollut 100-vuotiaana Helsingissä. Hän oli tunnettu tasa-arvon puolestapuhuja ja toimi kansanedustajana 12 vuotta. Zilliacus vaikutti…
Kotimaa
Pieksämäen lukion satavuotiset ylioppilaat juhlivat valmistumistaan, kun 46 opiskelijaa sai valkolakin päähänsä. Juhlat pidettiin Poleenissa, jossa soi suvivirsi ja tunnelma oli riemukas.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Pieksämäki
Oululaislukiot saavuttivat huipputulokset STT:n kevään lukiovertailussa. Haukiputaan lukio voitti suurten lukioiden sarjan ja Oulun normaalikoulun lukio pienten sarjan. Tuoreet ylioppilaat kiittävät opettajien…
Kotimaa
Oululaislukiot saavuttivat huipputuloksia STT:n kevään lukiovertailussa. Haukiputaan lukio voitti suurten lukioiden sarjan ja Oulun normaalikoulun lukio pienten lukioiden sarjan. Molemmat koulut saivat…
Kotimaa
Oulussa on herätetty huomiota henkilön työntäessä lumilinkoa tiellä. Poliisi epäilee, että laite on varastettu ja kehottaa omistajia tarkistamaan, onko heidän lumilinkonsa kadonnut.…
Kotimaa
Jyväskylässä tutkitaan koulujen päättäjäisviikonloppuun liittyvää uhkausta, joka on levinnyt sosiaalisessa mediassa. Poliisi on kirjannut asiasta rikosilmoituksen ja kuulustelee kahta alaikäistä poikaa. Huoltajia…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa enimmäkseen runsaasti, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät pääosin kohtalaisia. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät enimmäkseen kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.