Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. 30-vuotias ajokortiton nainen aiheutti vaarallisia tilanteita Helsingissä, Vantaalla ja Sipoolla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingin keskustassa tapahtui törmäys, jossa viisi autoa vaurioitui. Tapahtuma havaittiin lauantaina aamulla, kun paikallinen asukas huomasi kolhiintuneet autot Lönnrotinkadulla. Törmäyksen seurauksena autoissa oli naarmuja, puhki menneitä renkaita ja irronneita puskureita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingin keskustassa tapahtui törmäys, jossa viisi autoa vaurioitui. Tapahtuma havaittiin lauantaina aamulla, kun paikallinen asukas huomasi kolhiintuneet autot Lönnrotinkadulla. Törmäyksen seurauksena autoissa oli naarmuja, puhki menneitä renkaita ja irronneita puskureita.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 10:57, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Talouselämä.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Viisi autoa vaurioitui Helsingin keskustassa • Halpakaupat laajentavat Helsingin keskustassa.
Viisi autoa vaurioitui Helsingissä
Helsingin keskustassa tapahtui onnettomuus, jossa viisi autoa vaurioitui. Törmäys huomattiin lauantaina aamulla. Paikallinen asukas näki kolhiintuneet autot Lönnrotinkadulla. Autoissa oli naarmuja ja yksi rengas oli puhki.
Helsingin keskustassa tapahtui törmäys, jossa viisi autoa vaurioitui. Tapahtuma havaittiin lauantaina aamulla, kun paikallinen asukas huomasi kolhiintuneet autot Lönnrotinkadulla. Törmäyksen seurauksena autoissa oli naarmuja, puhki menneitä renkaita ja…
Helsingin keskustassa halpakauppaketjut ovat laajentaneet liiketoimintaansa arvokkaisiin sijainteihin. Kauppakeskusten rooli on kasvanut, ja alueella on nähtävissä lisääntyvää turismia sekä kosmetiikanmyyjien määrää. Liiketilojen vuokraustaso on pysynyt vakaana, mikä mahdollistaa…
Joensuussa tapahtui onnettomuus, jossa pyöräilijä jäi henkilöauton alle. Sivulliset auttoivat nostamalla autoa, mikä mahdollisti pyöräilijän vapauttamisen. Hänet kuljetettiin sairaalaan vammojen vuoksi, mutta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Pöytyällä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa autoilija menehtyi. Auto ajautui ulos tieltä ja törmäsi puihin ja kivikkoon. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja autosta…
Liikenne
Uusi ajokorttilaki tuli voimaan, ja se tuo mukanaan muutoksia 17-vuotiaille kuljettajille. Yöaikainen ajaminen on nyt kielletty keskiyön ja aamuviiden välillä, ja rikkomuksesta…
Liikenne
Uusi ajokorttilaki astuu voimaan toukokuun lopussa ja tuo mukanaan useita muutoksia ajokortin hankintaan. 17-vuotiaat eivät saa enää ajaa yöaikaan, ja teoriakokeessa vilpistä…
Liikenne
Uusi ajokorttilaki on tullut voimaan ja se tuo mukanaan muutoksia ajamiseen. 17-vuotiailta kiellettiin yöaikainen ajaminen keskiyön ja aamuviiden välillä. Lisäksi vanhentuneita ajokortteja…
Liikenne
Helsingin joukkoliikenteeseen on suunnitteilla uusi vesireitti, joka kuljettaisi matkustajia Herttoniemen ja Pohjoissataman välillä. Ruotsissa jo käytössä oleva "lentävä" sähkölautta voisi nopeuttaa liikennettä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa enimmäkseen runsaasti, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät pääosin kohtalaisia. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät enimmäkseen kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.