Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. 30-vuotias ajokortiton nainen aiheutti vaarallisia tilanteita Helsingissä, Vantaalla ja Sipoolla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sami Pajari on saavuttanut kolmannen sijan Japanin MM-rallissa. Hän nousi kolmanneksi, kun tallikaveri Oliver Solberg ajoi ulos. Pajari pitää nyt etäisyyttä Takamoto Katsutaan, joka on 13,7 sekunnin päässä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sami Pajari on saavuttanut kolmannen sijan Japanin MM-rallissa. Hän nousi kolmanneksi, kun tallikaveri Oliver Solberg ajoi ulos. Pajari pitää nyt etäisyyttä Takamoto Katsutaan, joka on 13,7 sekunnin päässä.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 08:21, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sami Pajari nousi kolmanneksi Japanin MM-rallissa • Pajari kolmantena Japanin MM-rallissa • Pajari kolmantena Japanin MM-rallissa.
Sami Pajari nousi kolmanneksi Japanin MM-rallissa
Sami Pajari on kolmannella sijalla Japanin MM-rallissa. Hän nousi kolmanneksi, kun hänen tallikaverinsa Oliver Solberg ajoi ulos. Pajari pitää etäisyyttä Takamoto Katsutaan, joka on 13,7 sekunnin päässä. Ralli jatkuu päätöserikoiskokeella.
Sami Pajari on saavuttanut kolmannen sijan Japanin MM-rallissa. Hän nousi kolmanneksi, kun tallikaveri Oliver Solberg ajoi ulos. Pajari pitää nyt etäisyyttä Takamoto Katsutaan, joka on 13,7 sekunnin päässä.
Sami Pajari on kolmantena rallin MM-sarjan Japanin osakilpailussa. Hän arvioi tilanteensa olevan hyvä ennen viimeistä erikoiskoetta. Pajari on lähes 40 sekunnin päässä kakkospaikasta.
Sami Pajari on kolmantena rallin MM-sarjan Japanin kilpailussa. Hän arvioi ajamisen olevan hallinnassa, vaikka viimeisillä erikoiskokeilla ei tullut pohja-aikoja. Pajari on lähes 40 sekunnin päässä toisena olevasta Sebastien…
Sami Pajari on ajamassa kolmannella sijalla Japanin rallin MM-sarjassa. Hän arvioi tilanteensa olevan hyvä, vaikka viimeisillä erikoiskokeilla ei ole tarvinnut ottaa riskejä. Pajari on lähes 40 sekunnin päässä…
Oliver Solberg keskeytti kilpailun MM-rallissa ajettuaan autonsa puuhun. Hänen tallikaverinsa Sebastien Ogier kritisoi Solbergia riskeistä suoraan TV-lähetyksessä. Ralliasiantuntija Jonne Halttunen ihmettelee Solbergin…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #OliverSolberg, #SebastienOgier
Sami Pajari on tällä hetkellä viidentenä Japanin MM-rallissa neljän erikoiskokeen jälkeen. Hän hävisi neljännellä erikoiskokeella 4,1 sekuntia pohja-ajan ajaneelle Oliver Solbergille. Rallia…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari, #JapaninRalli
Sebastien Ogier oli nopein Japanin rallin testierikoiskokeella, kellottaen ajan 1.55,3. Toyotan Elfyn Evans jäi Ogierista sekunnin ja Sami Pajari oli kolmas vain…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SebastienOgier, #JapaninRalli
Japanin MM-rallissa Elfyn Evans johtaa kilpailua kuuden erikoiskokeen jälkeen. Oliver Solberg on toisena 15,7 sekunnin päässä, ja Sebastien Ogier kolmantena 17,1 sekuntia…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #MMralli, #OliverSolberg
Oliver Solbergin keskeytys Japanin MM-rallissa aiheutti harmia Toyotalle. Sami Pajari nousi kolmanneksi kilpailussa, mutta Elfyn Evans pitää edelleen johtopaikkaa. Pajarin ero toisena…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #JapaninRalli, #SamiPajari
Sami Pajari on vakuuttunut, että hän saavuttaa uransa ensimmäisen MM-rallivoiton pian. Pajari ajoi Portugalin MM-rallissa kärkivauhtia, mutta tekniset ongelmat estivät voiton. Hän…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #SamiPajari, #MMralli
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa enimmäkseen runsaasti, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät pääosin kohtalaisia. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät enimmäkseen kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.