Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Konsta Helenius, 20, on noussut Leijonien MM-kisatarinan keskiöön. Hän esitti huikeita suorituksia MM-välierässä, jossa hän hallitsi peliä yhdessä jääkiekon suurten nimien kanssa. Helenius edustaa nuorten lahjakkuuksien merkitystä joukkueen menestyksessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Konsta Helenius, 20, on noussut Leijonien MM-kisatarinan keskiöön. Hän esitti huikeita suorituksia MM-välierässä, jossa hän hallitsi peliä yhdessä jääkiekon suurten nimien kanssa. Helenius edustaa nuorten lahjakkuuksien merkitystä joukkueen menestyksessä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 07:05, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Lapin Kansa.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Konsta Helenius nousee Leijonien tähdeksi • Konsta Helenius nousee Leijonien tähdeksi.
Konsta Helenius on Leijonien tähti
Konsta Helenius on vain 20-vuotias, mutta hän on jo suuri tähti Leijonien joukkueessa. Hän teki upeita suorituksia MM-välierässä. Helenius pelasi yhdessä legendaaristen pelaajien kanssa. Hän on esimerkki nuoresta lahjakkuudesta, joka auttaa joukkuetta voittamaan.
Konsta Helenius, 20, on noussut Leijonien MM-kisatarinan keskiöön. Hän esitti huikeita suorituksia MM-välierässä, jossa hän hallitsi peliä yhdessä jääkiekon suurten nimien kanssa. Helenius edustaa nuorten lahjakkuuksien merkitystä joukkueen…
Konsta Helenius, 20, on noussut keskeiseksi hahmoksi Leijonien MM-kisatarinassa. Hänen nimensä liittyy vahvasti Suomen jääkiekkomenestykseen, ja hänet nähdään tulevaisuuden tähdeksi. Helenius seuraa edellisten sukupolvien suuria nimiä, kuten Saku…
Suomi pelaa tänään MM-kisojen välierässä Kanadaa vastaan. Edellisissä otteluissa Suomi ei onnistunut ylivoimayrityksissään, mutta joukkueen ylivoima on ollut turnauksen parasta. Aloituksissa Suomi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Helsinki ja Riika isännöivät jääkiekon miesten MM-kisoja vuonna 2030. Kisat tuovat Suomeen merkittäviä taloudellisia hyötyjä, ja mitalipelit pelataan Helsingissä ensimmäistä kertaa kymmeneen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Jääkiekon MM-kisojen puolivälierässä Sveitsi voitti Ruotsin maalein 3-1. Ottelussa nähtiin kiistanalaisia tilanteita, erityisesti Timo Meierin taklaus Oskar Sundqvistiin, joka loukkasi polvensa. Erotuomarilegenda…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Entinen jääkiekkotähti Juhamatti Aaltonen kertoo asiantuntijatyöstään ja tulevaisuuden suunnitelmistaan. Hän on toiminut asiantuntijana jääkiekon MM-kisoissa ja analysoinut Leijonien pelejä miljoonayleisölle. Aaltonen on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Sidney Crosby, Kanadan jääkiekkolegenda, palaa MM-kisoihin, joissa Suomi kohtaa Kanadan lauantaina. Crosby on pelannut vain neljä kertaa MM-kisoissa NHL-uransa aikana, mutta hänen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomi ei saa Norjaa vastaan välierissä, sillä Ruotsi hävisi Sveitsille. Sveitsi on nyt MM-kultasuosikki, ja sen kotiyleisö on ollut erittäin innostunut. Kisat…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.