Nimipäivä:
Teemu, Nikodemus
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. 30-vuotias ajokortiton nainen aiheutti vaarallisia tilanteita Helsingissä, Vantaalla ja Sipoolla.


Ranskassa yli 400 kiinni PSG:n voiton jälkeen

Aihesivu: Ranskassa yli 400 kiinni PSG:n voiton jälkeen

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Pariisissa tapahtui väkivaltaisuuksia PSG:n Mestarien liigan voiton jälkeen, ja poliisi otti kiinni yli 400 ihmistä. Seitsemän poliisia haavoittui levottomuuksien aikana, ja sisäministeri piti tapahtumia täysin hyväksymättöminä. Poliisi oli varautunut tilanteeseen suurilla voimilla.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 31.5.2026 klo 04:34
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Pariisissa tapahtui väkivaltaisuuksia PSG:n Mestarien liigan voiton jälkeen, ja poliisi otti kiinni yli 400 ihmistä. Seitsemän poliisia haavoittui levottomuuksien aikana, ja sisäministeri piti tapahtumia täysin hyväksymättöminä. Poliisi oli varautunut tilanteeseen suurilla voimilla.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 31.5.2026 klo 04:34, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Yle Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ranskassa yli 400 kiinni PSG:n voiton jälkeen • Pariisissa mellakoita PSG:n voiton jälkeen.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 31.5.2026 klo 04:34.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #PSG, #MestarienLiiga, #Pariisi.

Selkokielinen yhteenveto

Ranskassa kiinni yli 400 ihmistä

Pariisissa oli levotonta PSG:n voiton jälkeen. Poliisi otti kiinni yli 400 ihmistä, joista 283 oli Pariisista. Seitsemän poliisia haavoittui. Levottomuuksissa vaurioitui myös ajoneuvoja ja liiketiloja. Poliisi oli valmistautunut tilanteeseen suurella joukolla.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.05.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa enimmäkseen runsaasti, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät pääosin kohtalaisia. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät enimmäkseen kohtalaisia.
Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa.
Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.


ENNUSTE

Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä.
Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi.
Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.