Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Säynätsalossa syttyi tulipalo kaksikerroksisessa kerrostaloasunnossa lauantai-iltana. Yksi henkilö altistui savulle, mutta palon syttymissyystä tai vahingoista ei ole vielä tietoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kymmentä ja paikalla oli viisi yksikköä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Säynätsalossa syttyi tulipalo kaksikerroksisessa kerrostaloasunnossa lauantai-iltana. Yksi henkilö altistui savulle, mutta palon syttymissyystä tai vahingoista ei ole vielä tietoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kymmentä ja paikalla oli viisi yksikköä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 23:10, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo syttyi kerrostaloasunnossa Säynätsalossa.
Tulipalo syttyi Säynätsalossa
Säynätsalossa syttyi tulipalo kerrostaloasunnossa lauantai-iltana. Asunnossa ollut ihminen sai savuvamman. Palon syystä ei ole tietoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kymmentä ja paikalla oli viisi yksikköä.
Säynätsalossa syttyi tulipalo kaksikerroksisessa kerrostaloasunnossa lauantai-iltana. Yksi henkilö altistui savulle, mutta palon syttymissyystä tai vahingoista ei ole vielä tietoa. Pelastuslaitos sai hälytyksen ennen kello kymmentä ja paikalla oli…
Jämsässä syttyneessä tulipalossa kuoli yksi henkilö ja kaksi asuntoa tuhoutui. Pelastuslaitos sai pelastettua yhden ihmisen huoneistosta. Poliisi tutkii palon syytä, eikä rikosta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Stora Enson Heinolan-tehtaalla syttyi uhkaava tulipalo lauantaina. Moottorin kärähtäminen johti palon leviämiseen ilmanvaihtohormiin, mutta tehtaan oma palokunta sai sen nopeasti sammutettua. Pelastuslaitos…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Nivalassa syttyi tulipalo autotallissa lauantaina aamupäivällä. Palo sai alkunsa hakekontin läheltä, ja se vaurioitti noin 80 neliön kokoista rakennusta. Onneksi kukaan ei…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Mikkelissä syttynyt tulipalo tuhosi kesämökin torstai-iltana. Pelastuslaitos saapui paikalle, mutta mökki oli jo täysin palanut. Henkilövahinkoja ei tullut, mutta palo levisi noin…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Helsingin Käpylässä syttyi puutalo tulipaloon, jonka syynä oli palava savuke. Poliisi epäilee rikosta ja tutkii tapausta yleisvaaran tuottamisena. Tulipalossa yksi henkilö loukkaantui…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Oululaislukiot saavuttivat huipputulokset STT:n kevään lukiovertailussa. Haukiputaan lukio voitti suurten lukioiden sarjan ja Oulun normaalikoulun lukio pienten sarjan. Tuoreet ylioppilaat kiittävät opettajien…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.