Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa ja Espanjassa on määrätty evakuointeja maastopalojen vuoksi, ja Lahdessa poliisi nouti paenneen miehen järvestä. Yrittäjien eläkeuudistus on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miesten Mestarien liigan loppuottelussa PSG voitti Arsenalin rangaistuspotkukilpailussa 4–3. Ottelu päättyi varsinaisella peliajalla 1–1, kun Kai Havertz teki Arsenalille maalin ja Ousmane Dembélé tasoitti PSG:n. Tämä voitto on PSG:lle toinen peräkkäinen mestaruus Mestarien liigassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miesten Mestarien liigan loppuottelussa PSG voitti Arsenalin rangaistuspotkukilpailussa 4–3. Ottelu päättyi varsinaisella peliajalla 1–1, kun Kai Havertz teki Arsenalille maalin ja Ousmane Dembélé tasoitti PSG:n. Tämä voitto on PSG:lle toinen peräkkäinen mestaruus Mestarien liigassa.
Aiheesta on julkaistu 13 juttua, 10 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 22:42, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Ilkka-Pohjalainen, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa PSG voitti Mestarien liigan loppuottelussa • PSG voitti Arsenalin Mestarien liigan finaalissa • PSG voitti Mestarien liigan loppuottelussa.
PSG voitti Mestarien liigan
PSG voitti Arsenalin Mestarien liigan loppuottelussa. Ottelu päättyi 1–1, mutta PSG voitti rangaistuspotkukilpailussa 4–3. Arsenal teki ensimmäisen maalin, mutta PSG tasoitti. Tämä on PSG:lle toinen peräkkäinen voitto Mestarien liigassa.
Miesten Mestarien liigan loppuottelussa PSG voitti Arsenalin rangaistuspotkukilpailussa 4–3. Ottelu päättyi varsinaisella peliajalla 1–1, kun Kai Havertz teki Arsenalille maalin ja Ousmane Dembélé tasoitti PSG:n. Tämä voitto on…
PSG voitti Arsenalista Mestarien liigan loppuottelussa Budapestissa. Ottelu päättyi rangaistuspotkukilpailuun, jossa PSG oli vahvempi. Arsenal aloitti ottelun hyvin, kun Kai Havertz teki maalin heti kuudennella minuutilla.
Miesten Mestarien liigan loppuottelussa PSG voitti Arsenalin rangaistuspotkukilpailussa 4–3. Ottelu päättyi varsinaisella peliajalla 1–1, kun Arsenal johti ensimmäisen puoliajan jälkeen. Tämä voitto on PSG:lle toinen peräkkäinen mestaruus Mestarien…
Paris-Saint Germain juhlii toista Mestarien liigan voittoaan, kun se voitti Arsenalin finaalissa rangaistuspotkukilpailun jälkeen. Ottelu päättyi 2–1 PSG:n hyväksi, ja ratkaisevassa vaiheessa Arsenalilta epäonnistui kaksi laukausta. PSG:n voitto…
PSG voitti Arsenal 2026 Mestarien liigan loppuottelussa, joka pelattiin Budapestissa. Ottelu ratkesi rangaistuspotkukilpailussa, jossa PSG oli vahvempi. Arsenal aloitti ottelun hyvin, mutta PSG hallitsi peliä sen jälkeen.
PSG voitti Arsenalin Mestarien liigan loppuottelussa lauantai-iltana Budapestissa. Ottelu ratkesi rangaistuspotkukilpailussa, jossa PSG oli vahvempi. Tämä voitto tuo PSG:lle himotun pokaalin vuodelta 2026.
Jalkapallon Mestarien liigan finaali Arsenalille ja PSG:lle päättyi 1–1, ja ottelu siirtyi jatkoajalle. Arsenal avasi maalit Kai Havertzin osumalla, mutta PSG:n Ousmane Dembélé tasoitti pelin rangaistuspotkulla. PSG tavoittelee…
Arsenal on 1–0-johdossa PSG:tä vastaan Mestarien liigan loppuottelussa ensimmäisen puoliajan jälkeen. Maalin teki Kai Havertz kuudennella peliminuutilla. PSG sai ensimmäisen laukauksensa kohti maalia vasta lisäajalla.
Arsenal on 1–0-johdossa PSG:tä vastaan Mestarien liigan loppuottelussa ensimmäisen puoliajan jälkeen. Maalin teki Kai Havertz kuudennella minuutilla. PSG:n ensimmäinen laukaus kohti maalia tuli vasta lisäajan lopussa.
Arsenal on 1–0-johdossa PSG:stä Mestarien liigan loppuottelussa ensimmäisen puoliajan jälkeen. Maalin teki Kai Havertz kuudennella minuutilla. PSG:n ensimmäinen laukaus kohti maalia tuli vasta lisäajalla.
Mestarien liigan finaalissa Arsenal ja PSG kohtaavat tänä iltana. Ottelu alkaa kello 19.00, ja avauskokoonpanot on julkaistu. Kai Havertz on mukana Arsenalissa.
Hämeenlinnalainen Antti Ahava on keskittynyt lauantai-iltana jalkapallon Mestarien liigan finaaliin, jossa kohtaavat Arsenal ja PSG. Vaikka monet suomalaiset seuraavat Leijonia, Ahava on valinnut toisenlaisen urheilutapahtuman. Hän on myös…
Budapestin loppuottelussa pelaavat PSG ja Arsenal. PSG tavoittelee toista peräkkäistä mestaruutta, kun taas Arsenal pyrkii voittamaan Mestarien liigan ensimmäistä kertaa. Molemmat joukkueet…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #PSG, #Arsenal
Mestarien liigan finaalissa Arsenalilla on mahdollisuus horjuttaa ennakkosuosikki PSG:tä erikoistilanneosaamisellaan. Asiantuntijat uskovat, että ottelu tulee olemaan viihdyttävä, vaikka PSG:llä on kokemusetu hallitsevana…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Arsenal, #PSG
Lauantai-iltana Budapestissä pelataan Mestarien liigan finaali, jossa Paris Saint-Germain kohtaa Arsenalin. Suurin kysymys ennen ottelua on loukkaantumistilanne, erityisesti Arsenal-pelaaja Jurriën Timberin kunto.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga, #PSG
PSG voitti Mestarien liigan finaalissa Interin. Joukkueen pelaajat ja kannattajat juhlivat voittoa intensiivisesti stadionilla. Tämä voitto päättää pitkän odotuksen eurokentillä.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #PSG, #MestarienLiiga
Epe Helenius, pitkäaikainen Arsenal-fani, on innoissaan joukkueensa tuoreesta liigamestaruudesta. Hän on seurannut Arsenalia jo vuosikymmeniä ja suuntaa nyt Budapestin Mestarien liigan finaaliin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Arsenal, #MestarienLiiga
Paris Saint-Germain valmistautuu Mestarien liigan finaaliin Arsenalia vastaan epävarman kokoonpanon kanssa. Achraf Hakimi on ollut sivussa reisivamman takia, mutta on palannut harjoituksiin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #PSG, #MestarienLiiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.