Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Berliinissä on tapahtunut onnettomuus, jossa auto ajautui ihmisjoukkoon Pride-tapahtuman lähellä. Qstock-festivaali aiheutti poliisille noin 130 tehtävää viikonlopun aikana.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopion Palloseuran pelaaja Solo Soumahoro on edelleen vangittuna rikosepäilyn vuoksi. Seuran lakimiehen mukaan KuPS ei ole rikoksen kohteena. Soumahoro sai potkut seuran toimesta aiemmin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopion Palloseuran pelaaja Solo Soumahoro on edelleen vangittuna rikosepäilyn vuoksi. Seuran lakimiehen mukaan KuPS ei ole rikoksen kohteena. Soumahoro sai potkut seuran toimesta aiemmin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 20:16, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KuPS-pelaaja on vangittuna.
KuPS-pelaaja on vangittuna
Kuopion Palloseuran pelaaja Solo Soumahoro on vangittuna. Hän on epäiltynä rikoksesta. KuPS ei ole rikoksen kohteena. Soumahoro sai potkut seuralta aiemmin.
Kuopion Palloseuran pelaaja Solo Soumahoro on edelleen vangittuna rikosepäilyn vuoksi. Seuran lakimiehen mukaan KuPS ei ole rikoksen kohteena. Soumahoro sai potkut seuran toimesta aiemmin.
Kuopion Palloseura on purkanut pelaajasopimuksen Solo Soumahoron kanssa. Purku liittyy vakavaan rikosepäilyyn, jonka käsittely kuuluu viranomaisille. Seura ei voi kommentoida asiaa tarkemmin.
Rikos • jaetut avainsanat: #KuPS, #SoloSoumahoro
Helsingin poliisi tutkii Koivusaaren metroaseman lähellä tapahtunutta ryöstöä, jossa 1950-luvulla syntyneeltä mieheltä vietiin omaisuutta. Epäilty ryöstäjä on noin 180 senttimetriä pitkä ja…
Rikos
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi kaksi nuorta miestä lapsenraiskauksesta, joka tapahtui kauppakeskus Triplassa. Tekoihin osalistui 12-vuotias tyttö, joka joutui seksuaalisen väkivallan uhriksi. Tuomitut olivat…
Rikos
Pohjanmaan poliisi tutkii Seinäjoen Kasperissa tapahtunutta henkirikosta murhana. Epäilty on 35-vuotias mies, joka on otettu kiinni. Poliisin mukaan väkivalta oli raakaa ja…
Rikos
Etelä-Pohjanmaan Alajärvellä mies uhkaili naapureitaan ja poliiseja kuula-aseella. Poliisi sai miehen kiinni, mutta käräjäoikeus ei vanginnut häntä. Tapaus on edelleen esitutkinnassa.
Rikos
Etelä-Karjalan käräjäoikeus tuomitsi 25-vuotiaan miehen sakkorangaistukseen vainoamisesta ja laittomasta uhkauksesta. Mies vainosi naista yli kahden vuoden ajan, ottaen häneen yhteyttä useissa sosiaalisen…
Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.