Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomalaiset hevoset saavuttivat voittoja Elitloppet-lauantain raveissa. Iikka Nurmonen ohjasti Need'emin voittoon Sweden Cupin karsinnassa, ja Santtu Raitala voitti myös omat kilpailunsa. Need'em teki vahvan esityksen ja voitti 100 000 kruunun palkinnon ajalla 11,1a/1 640 m.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomalaiset hevoset saavuttivat voittoja Elitloppet-lauantain raveissa. Iikka Nurmonen ohjasti Need'emin voittoon Sweden Cupin karsinnassa, ja Santtu Raitala voitti myös omat kilpailunsa. Need'em teki vahvan esityksen ja voitti 100 000 kruunun palkinnon ajalla 11,1a/1 640 m.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 19:32, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomalaiset menestyivät Elitloppet-raveissa • Suomalaiset menestyivät Elitloppet-lauantain raveissa • Suomalaiset menestyivät Elitloppet-lauantain raveissa.
Suomalaiset voittivat raveissa
Suomalaiset hevoset menestyivät Elitloppet-raveissa. Iikka Nurmonen ajoi Need'emin voittoon Sweden Cupin karsinnassa. Santtu Raitala voitti myös omat kilpailunsa. Need'em voitti 100 000 kruunun palkinnon ajalla 11,1a/1 640 m.
Suomalaiset hevoset saavuttivat voittoja Elitloppet-lauantain raveissa. Iikka Nurmonen ohjasti Need'emin voittoon Sweden Cupin karsinnassa, ja Santtu Raitala voitti myös omat kilpailunsa. Need'em teki vahvan esityksen ja voitti 100…
Elitloppet-lauantaina suomalaiset hevoset saavuttivat merkittäviä voittoja. Iikka Nurmonen ohjasti Need'emin voittoon Sweden Cupin karsinnassa, ja Santtu Raitala voitti myös omat kilpailunsa. Need'em voitti karsinnan ajalla 11,1a/1 640 m,…
Elitloppet-lauantaina suomalaiset hevoset saavuttivat useita voittoja. Iikka Nurmonen ohjasti Need'emin voittoon Sweden Cupin karsinnassa, ja Santtu Raitala voitti kaksi muuta karsintaa. Need'em juoksi voittoajan 11,1a/1 640 m ja…
Iikka Nurmonen voitti Kuopio Stakes -ravit Piccolo Cocktaililla. Voitto toi 29 000 euroa. Ravit järjestettiin 40. Kertaa Kuopiossa.
Ravit • jaetut avainsanat: #IikkaNurmonen
Alarik Huikea voitti tiukan kilpailun Häijymiehen kanssa Elitloppet-raveissa. Vaikka Alarik Huikea oli loppukaarteessa vaikeuksissa, se onnistui nousemaan voittoon maalisuoralla. Hevosen uusi ennätys…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet
Holcombe Zet voitti keskiviikkona Vermossa juostun kilpailun, jossa se kesti paineet megasuosikin edessä. Hevosen ohjastaja Santtu Raitala oli tyytyväinen suoritukseen, vaikka kilpailu…
Ravit • jaetut avainsanat: #SanttuRaitala
Greensboro Zet voitti pronssidivisioonan finaalin Vermon keskiviikkoraveissa. Antti Ojanperän valmentama hevonen esitti vakuuttavaa suorittamista, ja ohjastaja Santtu Raitala kehui esitystä hämmentäväksi. Haastajadivisioonassa…
Ravit • jaetut avainsanat: #SanttuRaitala
Fine Manners -hevonen on saanut kutsun Solvallan Elitloppet -kilpailuun. Tämä tuo iloa savolaisille raviharrastajille, jotka odottavat tapahtumaa ensi sunnuntaina. Hevosen osallistuminen lisää…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet
Excusez Moi voitti Porin ravikilpailuissa, ohittaen johtaneen Combat Fighterin loppusuoralla. Caru ja V.G. Voitto menestyivät myös omissa lähdöissään. Kilpailut tarjosivat jännittäviä hetkiä…
Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.