Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. 30-vuotias ajokortiton nainen aiheutti vaarallisia tilanteita Helsingissä, Vantaalla ja Sipoolla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kahta alaikäistä poikaa on kuulusteltu Jyväskylässä sosiaalisessa mediassa levinneen väkivaltauhkauksen vuoksi. Poliisin mukaan uhka vaikuttaa olevan huhupuhetta, eikä kuulusteluissa ole löytynyt todisteita asiasta. Poliisi jatkaa nuorten juhlinnan valvontaa alueella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kahta alaikäistä poikaa on kuulusteltu Jyväskylässä sosiaalisessa mediassa levinneen väkivaltauhkauksen vuoksi. Poliisin mukaan uhka vaikuttaa olevan huhupuhetta, eikä kuulusteluissa ole löytynyt todisteita asiasta. Poliisi jatkaa nuorten juhlinnan valvontaa alueella.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 16:32, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi tutkii puukotusuhkaa Jyväskylässä • Poliisi tutkii fanitappelua Budapestissa • Poliisi tutkii fanitappelua Budapestissa.
Poliisi tutkii uhkaa Jyväskylässä
Jyväskylässä on kuulusteltu kahta alaikäistä poikaa puukotusuhasta. Uhka on levinnyt sosiaalisessa mediassa, mutta poliisi uskoo sen olevan vain huhua. Kuulusteluissa ei ole löytynyt todisteita. Poliisi valvoo nuorten juhlintaa satamassa ja muualla kaupungissa.
Kahta alaikäistä poikaa on kuulusteltu Jyväskylässä sosiaalisessa mediassa levinneen väkivaltauhkauksen vuoksi. Poliisin mukaan uhka vaikuttaa olevan huhupuhetta, eikä kuulusteluissa ole löytynyt todisteita asiasta. Poliisi jatkaa nuorten juhlinnan valvontaa…
Budapestissa poliisi tutkii jalkapallofanien välistä tappelua ennen Mestarien liigan finaalia. Arsenal ja PSG kohtaavat tänään ottelussa, johon odotetaan suurta joukkoa kannattajia. Tappelussa oli mukana noin kolmekymmentä fania, ja…
Budapestissa poliisi tutkii jalkapallofanien välistä tappelua ennen Mestarien liigan finaalia. Tappelussa oli mukana noin kolmekymmentä fania, jotka sytyttivät soihtuja. Kaupunkiin on saapunut kymmeniätuhansia kannattajia, ja poliisi on lisännyt…
Budapestissa poliisi tutkii jalkapallofanien välistä tappelua ennen Mestarien liigan finaalia. Tappelussa oli mukana noin kolmekymmentä fania, jotka sytyttivät soihtuja. Kaupunkiin on saapunut suuri määrä kannattajia ilman pääsylippua otteluun.
Budapestissa tutkitaan Arsenalin ja PSG:n fanien välistä tappelua, joka tapahtui Mestarien liigan finaalin alla. Sosiaalisessa mediassa levisi videoita, joissa kannattajat osallistuivat kähinöintiin ja sytyttivät soihtuja. Poliisi selvittää tappelijoiden…
Budapestissa on tapahtunut tappeluita Arsenalin ja PSG:n fanien välillä ennen Mestarien liigan finaalia. Poliisi tutkii tapahtumaa ja videotallenteita, joissa näkyy noin 30 kannattajaa riitelemässä. Kaupungissa on myös muita…
Budapestissa tutkitaan Arsenalin ja PSG:n fanien välistä tappelua, joka tapahtui Mestarien liigan finaalin alla. Tappelusta on levinnyt videoita sosiaalisessa mediassa, ja poliisi selvittää tapahtuman yksityiskohtia. Kaupungissa on myös…
Etelä-Pohjanmaan Alajärvellä mies uhkaili naapureitaan ja poliiseja kuula-aseella. Poliisi sai miehen kiinni, mutta käräjäoikeus ei vanginnut häntä. Tapaus on edelleen esitutkinnassa.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Jyväskylässä poliisi löysi lähes 500 grammaa kokaiinia kerrostalon kellarista. Etsinnät alkoivat, kun poliisi sai vihjeen huumelastista. Teknisen tarkastuksen aikana kamerat tallensivat kätkön…
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Jyväskylässä on levinnyt huolestuttavia viestejä nuorten keskuudessa, joissa uhataan puukottamista sammuneita henkilöitä kohtaan. Poliisi on aloittanut tutkinnan ja kirjannut asiasta rikosilmoituksen. Kaksi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Jyväskylässä poliisit huomasivat rappukäytävässä levinneen kannabiksen hajun, mikä johti kotietsintään. Etsinnässä takavarikoitiin 700 grammaa huumeita. Tapaus herätti huomiota ja paljasti huumekaupan alueella.
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Jyväskylässä mies yritti paeta poliisia juoksemalla ja sitten autolla. Poliisi tavoitti hänet ennen Vaajakosken liikenneympyrää. Tilanne päättyi virkavallan voittoon.
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Espoon Matinkylässä poliisi löysi miehen piilottelemasta kerrostalon katon eristevilloista. Mies oli yrittänyt tunkeutua asuntoon parvekkeen kautta, mutta naapuri huomasi tilanteen ja ilmoitti…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa enimmäkseen runsaasti, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät pääosin kohtalaisia. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät enimmäkseen kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.