Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Antti Ojanperän valmentama Vänrikki voitti Solvallan Elitloppet -kilpailun. Voitto tuli heti Need’emin menestyksen jälkeen, ja Ojanperä oli odottanut tätä hetkeä. Vänrikki esitti vahvaa suoritusta kilpailussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Antti Ojanperän valmentama Vänrikki voitti Solvallan Elitloppet -kilpailun. Voitto tuli heti Need’emin menestyksen jälkeen, ja Ojanperä oli odottanut tätä hetkeä. Vänrikki esitti vahvaa suoritusta kilpailussa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 15:51, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vänrikki voitti Solvallan Elitloppetissa.
Vänrikki voitti Elitloppet-kilpailun
Antti Ojanperän valmentama Vänrikki voitti Solvallan Elitloppet -kilpailun. Voitto tuli heti Need’emin voiton jälkeen. Ojanperä oli odottanut tätä voittoa. Vänrikki juoksi kilpailussa todella hyvin.
Antti Ojanperän valmentama Vänrikki voitti Solvallan Elitloppet -kilpailun. Voitto tuli heti Need’emin menestyksen jälkeen, ja Ojanperä oli odottanut tätä hetkeä. Vänrikki esitti vahvaa suoritusta kilpailussa.
Alarik Huikea voitti tiukan kilpailun Häijymiehen kanssa Elitloppet-raveissa. Vaikka Alarik Huikea oli loppukaarteessa vaikeuksissa, se onnistui nousemaan voittoon maalisuoralla. Hevosen uusi ennätys…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet, #Ravit
Antti Ojanperä arvioi Elitloppet-viikonlopun hevosten ilmoittautumisia. Suomalaishevosten ilmoittautuminen päättyy perjantaiaamuna, ja päätöksiä on vielä tekemättä. Ojanperä on ilmoittanut yhden hevosen, mutta useita…
Ravit • jaetut avainsanat: #AnttiOjanperä, #Elitloppet
Fine Manners -hevonen on saanut kutsun Solvallan Elitloppet -kilpailuun. Tämä tuo iloa savolaisille raviharrastajille, jotka odottavat tapahtumaa ensi sunnuntaina. Hevosen osallistuminen lisää…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet, #Ravit
Kenzo Benois teki paluun voittokantaan ravikilpailussa, vaikka voilokki irtosi kesken kilpailun. Tämä voitto oli hänen uransa yhdeksäs Suomessa, jossa hän on startannut…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Raviohjastaja Mika Forss keskustelee Elitloppetista ja sen suomalaisista mahdollisuuksista videohaastattelussa. Hän pitää kilpailua parhaana mahdollisuutena suomalaiselle menestykselle. Forss käy läpi myös viikonlopun…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet, #Ravit
Arto Heiskanen valmistautuu kiireiseen viikonloppuun, johon kuuluu tyttären ylioppilasjuhlat ja kotiradan ravit. Elitloppet-reissu jää tänä vuonna väliin, ja Heiskanen keskittyy perheensä ja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Elitloppet
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.