Nimipäivä:
Ossi, Ossian
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.


Ukrainan armeija iski Venäjälle ja Krimille

Aihesivu: Ukrainan armeija iski Venäjälle ja Krimille

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Ukrainan armeija suoritti täsmäiskuja useisiin kohteisiin Venäjällä ja Krimillä. Iskuissa tuhoutui muun muassa venäläisiä pommikoneita ja öljyvarastoja. Videomateriaalia tapahtumista on julkaistu, ja Ukraina jatkaa operaatioitaan.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 30.5.2026 klo 15:04
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Ukrainan armeija suoritti täsmäiskuja useisiin kohteisiin Venäjällä ja Krimillä. Iskuissa tuhoutui muun muassa venäläisiä pommikoneita ja öljyvarastoja. Videomateriaalia tapahtumista on julkaistu, ja Ukraina jatkaa operaatioitaan.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 15:04, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ukrainan armeija iski Venäjälle ja Krimille.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 30.5.2026 klo 15:04.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Ukraina, #Venäjä, #Krim.

Selkokielinen yhteenveto

Ukraina iski Venäjälle ja Krimille

Ukrainan armeija teki iskuja Venäjälle ja Krimille. Iskuissa tuhoutui venäläisiä lentokoneita ja öljyvarastoja. Armeija julkaisi videoita iskuista. Ukraina jatkaa iskujaan Venäjän alueelle.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.