Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa ja Espanjassa on määrätty evakuointeja maastopalojen vuoksi, ja Lahdessa poliisi nouti paenneen miehen järvestä. Yrittäjien eläkeuudistus on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lauantai-iltana Budapestissä pelataan Mestarien liigan finaali, jossa Paris Saint-Germain kohtaa Arsenalin. Suurin kysymys ennen ottelua on loukkaantumistilanne, erityisesti Arsenal-pelaaja Jurriën Timberin kunto. Myös PSG:n Achraf Hakimin pelikunto on epävarma.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lauantai-iltana Budapestissä pelataan Mestarien liigan finaali, jossa Paris Saint-Germain kohtaa Arsenalin. Suurin kysymys ennen ottelua on loukkaantumistilanne, erityisesti Arsenal-pelaaja Jurriën Timberin kunto. Myös PSG:n Achraf Hakimin pelikunto on epävarma.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 13:02, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mestarien liigan finaali tulee.
Mestarien liigan finaali tulee
Lauantai-iltana pelataan Mestarien liigan finaali Budapestissä. Siinä kohtaavat Paris Saint-Germain ja Arsenal. Ennen ottelua puhutaan paljon loukkaantumisista. Arsenal-pelaaja Jurriën Timberin kunto on epävarma, samoin PSG:n Achraf Hakimin.
Lauantai-iltana Budapestissä pelataan Mestarien liigan finaali, jossa Paris Saint-Germain kohtaa Arsenalin. Suurin kysymys ennen ottelua on loukkaantumistilanne, erityisesti Arsenal-pelaaja Jurriën Timberin kunto. Myös PSG:n Achraf Hakimin pelikunto on…
Budapestin loppuottelussa pelaavat PSG ja Arsenal. PSG tavoittelee toista peräkkäistä mestaruutta, kun taas Arsenal pyrkii voittamaan Mestarien liigan ensimmäistä kertaa. Molemmat joukkueet…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #PSG, #Arsenal
Mestarien liigan finaalissa Arsenalilla on mahdollisuus horjuttaa ennakkosuosikki PSG:tä erikoistilanneosaamisellaan. Asiantuntijat uskovat, että ottelu tulee olemaan viihdyttävä, vaikka PSG:llä on kokemusetu hallitsevana…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Arsenal, #PSG
Epe Helenius, pitkäaikainen Arsenal-fani, on innoissaan joukkueensa tuoreesta liigamestaruudesta. Hän on seurannut Arsenalia jo vuosikymmeniä ja suuntaa nyt Budapestin Mestarien liigan finaaliin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Arsenal, #MestarienLiiga
Paris Saint-Germain valmistautuu Mestarien liigan finaaliin Arsenalia vastaan epävarman kokoonpanon kanssa. Achraf Hakimi on ollut sivussa reisivamman takia, mutta on palannut harjoituksiin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #PSG, #MestarienLiiga
PSG voitti Mestarien liigan finaalissa Interin. Joukkueen pelaajat ja kannattajat juhlivat voittoa intensiivisesti stadionilla. Tämä voitto päättää pitkän odotuksen eurokentillä.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #PSG, #MestarienLiiga
Como-seura varmisti paikan Mestarien liigassa voittamalla Cremonesen 4–1. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Como pelaa Euroopan huipulla. Valmentaja Cesc Fàbregas korosti saavutuksen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.