Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat iski Iranin kohteisiin Hormuzinsalmella vastauksena väitettyihin laivaiskuihin. Nordicshape Helsingin toiminta on keskeytetty vakavien potilasturvallisuuspuutteiden vuoksi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomen viranomaiset testasivat Temulta tilattuja vesihanoja, jotka osoittautuivat heikkolaatuisiksi. Molemmat hanat rikkoutuivat alhaisella paineella, mikä voi aiheuttaa vesivahinkoja. Hanat eivät läpäisseet edes normaaleja painetestejä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomen viranomaiset testasivat Temulta tilattuja vesihanoja, jotka osoittautuivat heikkolaatuisiksi. Molemmat hanat rikkoutuivat alhaisella paineella, mikä voi aiheuttaa vesivahinkoja. Hanat eivät läpäisseet edes normaaleja painetestejä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 09:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Temun vesihanat rikkoutuivat testeissä.
Temun vesihanat rikkoutuivat testeissä
Suomen viranomaiset testasivat Temusta tilattuja vesihanoja. Hanat olivat heikkolaatuisia ja rikkoutuivat alhaisella paineella. Tämä voi aiheuttaa vesivahinkoja normaalissa käytössä. Hanat eivät läpäisseet painetestejä.
Suomen viranomaiset testasivat Temulta tilattuja vesihanoja, jotka osoittautuivat heikkolaatuisiksi. Molemmat hanat rikkoutuivat alhaisella paineella, mikä voi aiheuttaa vesivahinkoja. Hanat eivät läpäisseet edes normaaleja painetestejä.
Tukesin testissä Temun vesihanat paljastuivat poikkeuksellisen heikkolaatuisiksi. Molemmat hanat rikkoutuivat jo alhaisella paineella, mikä voi aiheuttaa vesivahinkoja. Hanat olivat myös muovisia, vaikka…
Talous • jaetut avainsanat: #Temu, #Tukes
Suomen talouskasvu on nopeaa, ja maa on noussut EU-maiden eturiviin. Tammi-maaliskuussa talous kasvoi 0,9 prosenttia edellisestä neljänneksestä, mikä on parempi tulos kuin…
Talous
Kotimainen brändi Kuoma on alkanut teettää osan kengistään ulkomailla, vaikka se ilmoittaa verkkosivuillaan valmistuksen tapahtuvan Suomessa. Osa kengistä valmistetaan Aasiassa ja muualla…
Talous
Verkkokauppajätti Temu on saanut Euroopan komissiolta 200 miljoonan euron sakot laittomien tuotteiden myynnistä. Komission mukaan yritys ei ole riittävästi estänyt vaarallisten tuotteiden,…
Talous • jaetut avainsanat: #Temu
Meijeriyhtiö Arla yhdistyy saksalaisen DMK:n kanssa. Yhdistyminen tuo yhteen yli 11 000 tuottajaa ja kasvattaa liikevaihtoa yli 20 miljardiin euroon vuodessa. Viranomaiset…
Talous
K-Raudassa ikkunanpesurobotti on saavuttanut suuren suosion, ja kaikki saatavilla olleet robotit on myyty lähes heti. Asiakkaat ovat olleet valmiita jonottamaan saadakseen oman…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.