Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Filippiineillä tapahtui voimakas maanjäristys, joka aiheutti kuolemia. Samanaikaisesti Suomessa alkaa suuri Naton sotaharjoitus.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Matilda Castren, viiden vuoden takainen voittaja, on vaikeuksissa LPGA-kiertueen kilpailussa. Hän avasi kilpailun 84 lyönnin kierroksella ja on viimeisenä 143. Sijalla. Castren teki kierroksella 13 bogia ja jäi kärkivauhdista 21 lyöntiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Matilda Castren, viiden vuoden takainen voittaja, on vaikeuksissa LPGA-kiertueen kilpailussa. Hän avasi kilpailun 84 lyönnin kierroksella ja on viimeisenä 143. Sijalla. Castren teki kierroksella 13 bogia ja jäi kärkivauhdista 21 lyöntiä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 08:50, pääluokka Golf.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Castren kamppailee LPGA-kiertueella • Castren kamppailee LPGA-kiertueella • Castren kamppailee LPGA-kiertueella.
Castren on vaikeuksissa golfissa
Matilda Castren on vaikeuksissa golfkilpailussa. Hän pelasi 84 lyönnin kierroksen ja on viimeisenä. Kierroksella hän teki 13 bogia. Castren voitti aiemmin LPGA-kiertueen kilpailun ensimmäisenä suomalaisena.
Matilda Castren, viiden vuoden takainen voittaja, on vaikeuksissa LPGA-kiertueen kilpailussa. Hän avasi kilpailun 84 lyönnin kierroksella ja on viimeisenä 143. Sijalla. Castren teki kierroksella 13 bogia ja jäi…
Matilda Castren, viiden vuoden takainen voittaja, on vaikeuksissa LPGA-kiertueen kilpailussa New Jerseyn Gallowayssä. Hän avasi kilpailun 84 lyönnin kierroksella, joka jätti hänet viimeiseksi 143. Sijalle. Castren teki kierroksellaan…
Matilda Castren, viiden vuoden takainen voittaja, on vaikeuksissa LPGA-kiertueen kilpailussa. Hän avasi kilpailun 84 lyönnillä ja on viimeisenä 143. Sijalla. Castren teki kierroksellaan 13 bogia ja jäi kärkivauhdista…
Matilda Castrenin paluukilpailu LPGA-kiertueella päättyi kahteen kierrokseen. Suomalainen pelasi molemmat kierrokset 82 lyönnillä, jääden jatkopaikasta 18 lyöntiä. Castren osallistui kilpailuun ensimmäistä kertaa…
Golf • jaetut avainsanat: #MatildaCastren, #LPGA
Matilda Castren teki paluun naisten LPGA-huippukiertueelle, mutta avauskierros sujui heikosti. Hän jakoi sijan 118, kun kierrostulos oli 82 lyöntiä, kymmenen yli parin.…
Golf • jaetut avainsanat: #MatildaCastren, #LPGA
Sami Välimäki sijoittui 60:nneksi PGA:n mestaruusturnauksessa, mikä on hänen paras saavutuksensa golfin arvoturnauksissa. Välimäki pelasi tasaisesti koko turnauksen ajan ja tienasi 29…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Tapio Pulkkanen voitti golfin haastajakiertueen kilpailun Tanskassa. Hän lähti päätöskierrokselle kolmen lyönnin johdossa, mutta menetti etumatkansa. Uusintareiällä Pulkkanen teki eagle-lyönnin ja voitti…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Ursula Wikström saavutti jaetun yhdeksännen sijan naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Ensimmäisellä ja toisella kierroksella hän käytti molemmilla 70 lyöntiä, mutta kolmannella kierroksella…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Ursula Wikström on jaetulla viidennellä sijalla golfin naisten Euroopan-kiertueen kilpailussa Marokossa. Hän on pelannut kaksi kierrosta ja saavuttanut yhteistuloksen –6. Kilpailun kärjessä…
Golf • jaetut avainsanat: #Golf
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.