Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliisi epäilee, että kadonnut pohjalaisperhe oleskelee Ruotsissa. 30-vuotias ajokortiton nainen aiheutti vaarallisia tilanteita Helsingissä, Vantaalla ja Sipoolla.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Everett Silvertips voitti Chicoutimi Sagueneensin 6–1 Memorial cupin välierässä ja pääsi finaaliin. Finaalissa se kohtaa Kitchener Rangersin, jota valmentaa Jussi Ahokas. Everettin Matias Vanhanen ja Julius Miettinen tekivät pisteitä välierässä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Everett Silvertips voitti Chicoutimi Sagueneensin 6–1 Memorial cupin välierässä ja pääsi finaaliin. Finaalissa se kohtaa Kitchener Rangersin, jota valmentaa Jussi Ahokas. Everettin Matias Vanhanen ja Julius Miettinen tekivät pisteitä välierässä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 30.5.2026 klo 07:15, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Everett Silvertips eteni Memorial Cupin finaaliin • Everett Silvertips eteni Memorial Cupin finaaliin • Everett Silvertips eteni Memorial Cupin finaaliin.
Everett Silvertips voitti välierän
Everett Silvertips voitti Chicoutimi Sagueneensin 6–1. Tämä voitto tarkoittaa, että Silvertips pääsee finaaliin. Finaalissa se kohtaa Kitchener Rangersin. Matias Vanhanen ja Julius Miettinen saivat pisteitä ottelussa. Finaali pelataan 1. kesäkuuta.
Everett Silvertips voitti Chicoutimi Sagueneensin 6–1 Memorial cupin välierässä ja pääsi finaaliin. Finaalissa se kohtaa Kitchener Rangersin, jota valmentaa Jussi Ahokas. Everettin Matias Vanhanen ja Julius Miettinen tekivät…
Everett Silvertips voitti Chicoutimi Sagueneensin 6–1 Memorial cupin välierässä ja eteni finaaliin. Finaalissa se kohtaa Kitchener Rangersin, jota valmentaa Jussi Ahokas. Everettin Matias Vanhanen ja Julius Miettinen onnistuivat…
Everett Silvertips voitti Chicoutimi Sagueneensin 6–1 Memorial cupin välierässä ja pääsi finaaliin. Finaalissa se kohtaa Kitchener Rangersin, jota valmentaa Jussi Ahokas. Everettin Matias Vanhanen ja Julius Miettinen tekivät…
Carolina Hurricanes on voittanut NHL:n itälohkon mestaruuden ja etenee Stanley Cupin loppuotteluihin. Carolina kaatoi Montreal Canadiensin loppuottelusarjassa voitoin 4–1. Ratkaisevassa ottelussa Carolina…
Jääkiekko
Leijonien Aatu Räty valmistautuu lauantain MM-välieräotteluun Kanadaa vastaan. Hän korostaa, että joukkueen pelaajien määrä ja yhteispeli ovat avainasemassa, vaikka Kanadalla onkin huippupelaajia…
Jääkiekko
MTV on hylännyt Elisan ehdotuksen jääkiekon MM-loppupelien näyttämisestä suorana. MTV:n kanavat eivät ole näkyneet Elisan kautta toukokuusta lähtien, kun jakelusopimus irtisanottiin. Neuvottelut…
Jääkiekko
Helsinki ja Riika isännöivät jääkiekon miesten MM-kisoja vuonna 2030. Kisat tuovat Suomeen merkittäviä taloudellisia hyötyjä, ja mitalipelit pelataan Helsingissä ensimmäistä kertaa kymmeneen…
Jääkiekko
Norjan jääkiekkomaajoukkue teki historiaa etenemällä ensimmäistä kertaa MM-kisojen välieriin. Joukkue voitti Latvian 2–0 puolivälierässä, ja maalivahti Henrik Haukeland torjui nollapelin. Haukeland valittiin…
Jääkiekko
Norjan miesten jääkiekkomaajoukkue voitti Latvian 2–0 ja eteni MM-kilpailujen välieriin. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Norja pääsee välieriin jääkiekon MM-kilpailuissa. Norjan maalit…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 29.05.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Varhaisimmat koivut ovat aloittaneet kukintansa myös Pohjois-Lapissa. Koivun siitepölyä kulkeutuu ilmavirtojen mukana koko maahan. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölyä on ilmassa enimmäkseen runsaasti, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät pääosin kohtalaisia. Pohjois-Lapissa koivun siitepölymäärät enimmäkseen kohtalaisia. Heinien siitepölyä on ilmassa vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa kukinta on enää heikkoa. Koivun siitepölyä kulkeutuu koko maahan. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinnan odotetaan alkavan Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan eteläosissa pieniksi. Maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat pääosin kohtalaisia. Etelä- ja Keski-Lapissa koivun siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin. Pohjois-Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa.