Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Uudessa James Bond -pelissä 007 First Light esitellään suomalaisia hahmoja. Peli seuraa nuorta Bondia hänen ensimmäisellä tehtävällään, jossa Murron veljekset toimivat hänen vastustajinaan. Veljekset esiintyvät useissa kohtauksissa, tuoden Suomi-kytköksiä peliin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Uudessa James Bond -pelissä 007 First Light esitellään suomalaisia hahmoja. Peli seuraa nuorta Bondia hänen ensimmäisellä tehtävällään, jossa Murron veljekset toimivat hänen vastustajinaan. Veljekset esiintyvät useissa kohtauksissa, tuoden Suomi-kytköksiä peliin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 21:56, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomalaiset hahmot James Bond -pelissä.
Suomalaiset hahmot Bond-pelissä
Uudessa James Bond -pelissä on suomalaisia hahmoja. Peli kertoo nuoresta Bondista hänen ensimmäisellä tehtävällään. Murron veljekset ovat pelissä vastustajia. He esiintyvät useissa kohtauksissa ja tuovat Suomi-kytköksiä peliin.
Uudessa James Bond -pelissä 007 First Light esitellään suomalaisia hahmoja. Peli seuraa nuorta Bondia hänen ensimmäisellä tehtävällään, jossa Murron veljekset toimivat hänen vastustajinaan. Veljekset esiintyvät useissa kohtauksissa, tuoden…
007 First Light -peli julkaistiin 27. toukokuuta ja se on ensimmäinen suuri James Bond -peli yli kymmeneen vuoteen. Pelissä Patrick Gibson esittää…
Pelit • jaetut avainsanat: #JamesBond, #007FirstLight
Assassin’s Creed Black Flag Resynced -pelin uusioversio julkaistaan 9. heinäkuuta. Vaikka pelimaailma pysyy samana, se on tiheämpi ja sisältää enemmän tutkittavaa. Uusioversioon…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Uusi 007 First Light -peli on saanut erinomaisia arvioita kansainvälisiltä pelimedioilta. Pelin on kehittänyt tanskalainen IO Interactive, joka tunnetaan myös Hitman-peleistään. The…
Pelit • jaetut avainsanat: #JamesBond
IO Interactive on julkaissut 13 minuuttia pelikuvaa uudesta 007: First Light -pelistä. Videolla esitellään tarinan alkuvaiheita ja hiiviskelyelementtejä. Peli julkaistaan 27. toukokuuta…
Pelit • jaetut avainsanat: #JamesBond
Kehittäjä Infinity Ward on vahvistanut, että Call of Duty -pelisarjaan on tulossa uusi osa. Pelin kehityksessä on panostettu viihteen laatuun ja yksityiskohtiin.…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
The Last Caretaker niminen peli voitti Vuoden 2025 parhaana suomalaisena pelinä Finnish Game Awards -gaalassa. Kakkossijalle sijoittui My Winter Car ja kolmanneksi…
Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.