Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
HJK:n jalkapallojoukkue voitti VIFK:n Kansallisessa Liigassa 4-0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Bethea Lacee lisäsi yhden. Yleisöä ottelussa oli 525.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
HJK:n jalkapallojoukkue voitti VIFK:n Kansallisessa Liigassa 4-0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Bethea Lacee lisäsi yhden. Yleisöä ottelussa oli 525.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 21:07, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HJK voitti VIFK:n selvästi 4-0 • HJK voitti VIFK:n selvästi 4-0.
HJK voitti VIFK:n 4-0
HJK:n jalkapallojoukkue pelasi hyvin ja voitti VIFK:n 4-0. Iiris Holmström teki kolme maalia ottelussa. Bethea Lacee teki myös yhden maalin. Yleisössä oli 525 katsojaa.
HJK:n jalkapallojoukkue voitti VIFK:n Kansallisessa Liigassa 4-0. Iiris Holmström teki ottelussa kolme maalia, ja Bethea Lacee lisäsi yhden. Yleisöä ottelussa oli 525.
HJK jatkoi vahvaa kauttaan voittamalla VIFK:n 4-0 Kansallisessa Liigassa. HPS voitti KuPS:n tiukassa ottelussa 3-2. Liigan kärjessä HJK:lla on nyt 21 pistettä, kun taas VIFK:lla on edelleen nollapisteitä.
Helsingin Palloseura voitti Kuopion Palloseuran 3–2 ja nousi Kansallisen liigan kärkeen. KuPS kärsi kauden ensimmäisen tappionsa, mikä johti sarjajohtonsa menettämiseen. Ottelu oli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #HJK, #KansallinenLiiga
Espanjan jalkapallomaajoukkue matkustaa kesän MM-kisoihin Lamine Yamalin johdolla, vaikka nuorukainen on kärsinyt loukkaantumisista. Erityistä on, että joukkueessa ei ole yhtään Real Madridin…
Jalkapallo
Tottenham varmisti paikkansa Englannin Valioliigassa voittamalla Evertonin 1–0 päätöskierroksella. West Ham, joka voitti Leedsin 3–0, putoaa sarjasta jääden kahden pisteen päähän säilymisestä.…
Jalkapallo
Brasilialainen jalkapalloilija Neymar on sivussa 2–3 viikkoa pohjevamman vuoksi. Tämä loukkaantuminen on huolestuttava Brasilian maajoukkueelle, sillä MM-kisojen avausotteluun on vain 16 päivää…
Jalkapallo
Barcelona on tehnyt yli 80 miljoonan euron tarjouksen Anthony Gordonista, joka siirtyy Newcastle Unitedista. Sopimus on määrä allekirjoittaa ja julkaista vielä tämän…
Jalkapallo
Lionel Messi jätti kentän MLS-ottelussa, mikä aiheutti huolta Argentiinan jalkapallomaajoukkueen MM-valmisteluissa. Inter Miami ilmoitti, että Messin vasemmassa reidessä on lihasväsymystä, mutta ei…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.