Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Nokia raportoi voimakasta kasvua tekoälyssä. Joutsenon hautausmaalla on tapahtunut ilkivaltaa, jossa tuhottiin muistoesineitä ja kaadettiin 108 hautakiveä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Walesin prinsessa Dianan käyttämä Jaguar XJ40 auto myydään huutokaupassa. Auto on tunnettu siitä, että Diana saapui sillä Vanity Fair -juhliin vuonna 1994. Huutokauppa järjestetään kesäkuussa eteläisessä Oxfordshiressa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Walesin prinsessa Dianan käyttämä Jaguar XJ40 auto myydään huutokaupassa. Auto on tunnettu siitä, että Diana saapui sillä Vanity Fair -juhliin vuonna 1994. Huutokauppa järjestetään kesäkuussa eteläisessä Oxfordshiressa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 19:58, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Prinsessa Dianan auto myyntiin huutokaupassa • Prinsessa Dianan auto myydään huutokaupassa.
Dianan auto myydään huutokaupassa
Walesin prinsessa Diana käytti Jaguar XJ40 -autoa. Auto on tunnettu siitä, että Diana saapui sillä juhliin vuonna 1994. Huutokauppa on kesäkuussa eteläisessä Oxfordshiressa. Autoa on pidetty hyvin huolta sen käytön aikana.
Walesin prinsessa Dianan käyttämä Jaguar XJ40 auto myydään huutokaupassa. Auto on tunnettu siitä, että Diana saapui sillä Vanity Fair -juhliin vuonna 1994. Huutokauppa järjestetään kesäkuussa eteläisessä Oxfordshiressa.
Walesin prinsessa Dianan käyttämä Jaguar XJ40 -auto myydään huutokaupassa kesäkuussa. Auto on tunnettu siitä, että Diana astui siitä ulos ikoniseen "kostomekkoonsa" vuonna 1994. Jaguar on ollut hyvässä kunnossa…
Europarlamentaarikko Ville Niinistö ja hänen puolisonsa Hennariikka Niinistö ovat ilmoittaneet odottavansa toista lasta. He kertoivat asiasta Instagramissa, jossa he ilmensivät toiveensa ja…
Jutut ja juorut
Kirsti Paakkasen jäämistöä myydään huutokaupassa, jossa on tarjolla hänen tunnettuja timantti- ja kultakorujaan. Huutokauppa järjestetään 24. toukokuuta ja 14. kesäkuuta, jolloin myydään…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Huutokauppa
Linda Lampenius kertoo, että hänen lapsensa rakastavat Pete Parkkosta ja ovat antaneet tälle lempinimen. Median kiinnostus pariskuntaa kohtaan on ollut suurta, ja…
Jutut ja juorut
Yrittäjäpariskunta Dora ja Joey Palmroos ovat päättäneet myydä kotinsa Espoossa. He kertovat asiasta Instagramissa ja kuvaavat päätöstä haikeaksi, mutta tarpeelliseksi perheen kasvun…
Jutut ja juorut
Entinen F1-kuljettaja Mika Salo on kiistänyt thaimaalaislehden väitteet, joiden mukaan hänen jalkavammansa olisi seurausta välikohtauksesta. Salo uskoo, että haava on peräisin moottoripyörän…
Jutut ja juorut
Harry Styles ja Zoë Kravitz aikovat mennä naimisiin jouluna Britanniassa. Häät tulevat olemaan pienet ja intiimit, ja niihin kutsutaan vain perhe ja…
Jutut ja juorut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.