Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tänä kesänä valkoinen hihaton toppi on noussut muotitietoisten suosikiksi, erityisesti festareilla. Se on monipuolinen vaate, joka sopii niin kuumiin kuin viileisiin päiviin. Vinkkejä nännien peittämiseen valkoisen topin alla on myös tarjolla.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tänä kesänä valkoinen hihaton toppi on noussut muotitietoisten suosikiksi, erityisesti festareilla. Se on monipuolinen vaate, joka sopii niin kuumiin kuin viileisiin päiviin. Vinkkejä nännien peittämiseen valkoisen topin alla on myös tarjolla.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 20:00, pääluokka Muoti.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Valkoinen toppi on kesän muotitrendi.
Valkoinen toppi on muotitrendi
Valkoinen hihaton toppi on tämän kesän suosikki. Se sopii hyvin kesäpäiviin ja on helppo yhdistää muihin vaatteisiin. Jos et halua nännien näkyvän, on olemassa vinkkejä niiden peittämiseen. Esimerkiksi silikoniset nännisuojat ovat hyvä vaihtoehto.
Tänä kesänä valkoinen hihaton toppi on noussut muotitietoisten suosikiksi, erityisesti festareilla. Se on monipuolinen vaate, joka sopii niin kuumiin kuin viileisiin päiviin. Vinkkejä nännien peittämiseen valkoisen topin alla…
Kesän trendikkäimmät shortsit ovat mummon shortsit, jotka tunnetaan myös bermudashortseina. Ne ovat pitkät ja väljät, ja muotitietoisten suosiossa ne yhdistetään erilaisiin yläosiin,…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti, #Kesä
Kesän uikkaritrendeissä korostuvat sporttiset mallit, ruutukuviot ja rusetit. Suosituimmat värit ovat ruskea ja taivaansininen cerulean. Uima-asujen valikoima kattaa erilaisia malleja ja kokoja…
Muoti • jaetut avainsanat: #Kesä, #Muoti
Kesän aurinkolasitrendit tarjoavat monia vaihtoehtoja tyylin päivittämiseen. Suositut mallit ovat suuria, pyöreitä ja retrohenkisiä, erityisesti ruskeina ja mustina. Metalliset kehykset tekevät paluun,…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti, #Kesä
Tänä kesänä muotitietoisten suosikkeina ovat olkaimettomat tuubitopit, kuplahameet ja naiselliset caprit. Nämä vaatteet ovat säilyttäneet suosionsa jo useamman vuoden ajan ja ne…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti, #Kesä
Tulevana kesänä avonaiset pistokkaat nousevat trendiksi. Ne tarjoavat yhdistelmän vaivattomuutta ja tyylikkyyttä, ja niitä tullaan näkemään erityisesti juhlissa ja terasseilla. Vuoden 2026…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti, #Kesä
Met-gaala pidettiin New Yorkissa, ja sen teemana oli "muoti on taidetta". Tapahtuma keräsi yhteen muodin, musiikin, elokuvan ja teatterin alan vaikuttajia. Gaalavieraat…
Muoti • jaetut avainsanat: #Muoti
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.