Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi ei saa Norjaa vastaan välierissä, sillä Ruotsi hävisi Sveitsille. Sveitsi on nyt MM-kultasuosikki, ja sen kotiyleisö on ollut erittäin innostunut. Kisat ovat täynnä historiallista tunnelmaa, ja Sveitsi tavoittelee ensimmäistä kultaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi ei saa Norjaa vastaan välierissä, sillä Ruotsi hävisi Sveitsille. Sveitsi on nyt MM-kultasuosikki, ja sen kotiyleisö on ollut erittäin innostunut. Kisat ovat täynnä historiallista tunnelmaa, ja Sveitsi tavoittelee ensimmäistä kultaa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 18:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonille huonoja uutisia MM-kisoista.
Leijonille huono uutinen MM-kisoista
Suomi ei pelaa Norjaa vastaan välierissä. Ruotsi hävisi Sveitsille, joten Suomi kohtaa Kanadan. Sveitsi on nyt suosikki voittamaan MM-kultaa. Sveitsin fanit ovat olleet innokkaita ja tunnelma on ollut huikea.
Suomi ei saa Norjaa vastaan välierissä, sillä Ruotsi hävisi Sveitsille. Sveitsi on nyt MM-kultasuosikki, ja sen kotiyleisö on ollut erittäin innostunut. Kisat ovat täynnä historiallista tunnelmaa, ja Sveitsi…
Jääkiekon MM-kisojen puolivälierässä Sveitsi voitti Ruotsin maalein 3-1. Ottelussa nähtiin kiistanalaisia tilanteita, erityisesti Timo Meierin taklaus Oskar Sundqvistiin, joka loukkasi polvensa. Erotuomarilegenda…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Sveitsi, #Jääkiekko
Sveitsi voitti Ruotsin 3–1 jääkiekon MM-puolivälierässä ja eteni mitalipeleihin. Tämä on Sveitsille kolmas peräkkäinen kerta, kun se pelaa MM-kisoissa mitalista. Välierässä Sveitsi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Sveitsi, #Jääkiekko
Helsinki ja Riika isännöivät jääkiekon miesten MM-kisoja vuonna 2030. Kisat tuovat Suomeen merkittäviä taloudellisia hyötyjä, ja mitalipelit pelataan Helsingissä ensimmäistä kertaa kymmeneen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Norjan jääkiekkomaajoukkue teki historiaa etenemällä ensimmäistä kertaa MM-kisojen välieriin. Joukkue voitti Latvian 2–0 puolivälierässä, ja maalivahti Henrik Haukeland torjui nollapelin. Haukeland valittiin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Suomen jääkiekkomaajoukkue Leijonat valmistautuu kohtaamaan Tshekin mitalipeleissä. Ottelu on tärkeä, sillä panoksena on mahdollisuus voittaa mitali. Joukkueet ovat valmistautuneet huolellisesti ja odotukset…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Tšekin jääkiekkomaajoukkueen esitys MM-puolivälierissä Suomea vastaan herättää huolta kotimaassa. Urheilumedia Blesk kritisoi joukkueen heikkoa maalimäärää ja laukaisuprosenttia, jotka ovat turnauksen huonoimmat. Tšekin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.