Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä poliisi löysi lähes 500 grammaa kokaiinia kerrostalon kellarista. Etsinnät alkoivat, kun poliisi sai vihjeen huumelastista. Teknisen tarkastuksen aikana kamerat tallensivat kätkön etsinnässä olevan miehen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä poliisi löysi lähes 500 grammaa kokaiinia kerrostalon kellarista. Etsinnät alkoivat, kun poliisi sai vihjeen huumelastista. Teknisen tarkastuksen aikana kamerat tallensivat kätkön etsinnässä olevan miehen.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 17:09, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi paljasti kokaiinikätkön Jyväskylässä • Poliisi tutkii uhkausta Jyväskylässä • Poliisi tehostaa valvontaa Jyväskylässä.
Poliisi löysi kokaiinia kellarista
Jyväskylässä poliisi löysi kokaiinia kerrostalon kellarista. Kokaiinia oli lähes 500 grammaa. Poliisi sai vihjeen huumeista ja aloitti etsinnät. Kamerat tallensivat miehen, joka etsi kätköä.
Jyväskylässä poliisi löysi lähes 500 grammaa kokaiinia kerrostalon kellarista. Etsinnät alkoivat, kun poliisi sai vihjeen huumelastista. Teknisen tarkastuksen aikana kamerat tallensivat kätkön etsinnässä olevan miehen.
Jyväskylässä tutkitaan koulujen päättäjäisviikonloppuun liittyvää uhkausta, joka on levinnyt sosiaalisessa mediassa. Poliisi on kirjannut asiasta rikosilmoituksen ja kuulustelee kahta alaikäistä poikaa. Huoltajia kehotetaan keskustelemaan nuorten kanssa juhlimiseen liittyvistä…
Jyväskylässä päättäjäisviikonloppuna poliisi lisää valvontaa sosiaalisessa mediassa levinneen väkivallalla uhkaavan viestin vuoksi. Poliisi on tehnyt rikosilmoituksen ja tutkii tapausta julkisena kiihottamisena. Koulujen kanssa on tiedotettu asiasta huoltajia ja…
Jyväskylässä tutkitaan sosiaalisessa mediassa levinnyttä puukotusuhkausta, joka liittyy päättäjäisviikonloppuun. Poliisi on kirjannut asiasta rikosilmoituksen ja kuulustelee kahta alaikäistä poikaa. Uhkausten vakavuutta korostaa poliisin aktiivinen toiminta asian selvittämiseksi.
Etelä-Pohjanmaan Alajärvellä mies uhkaili naapureitaan ja poliiseja kuula-aseella. Poliisi sai miehen kiinni, mutta käräjäoikeus ei vanginnut häntä. Tapaus on edelleen esitutkinnassa.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Uhkaus
Jyväskylän keskustassa poliisi tavoitti 17 etsintäkuulutettua henkilöä tehostetun valvonnan aikana. Samalla takavarikoitiin huumeita, rahaa ja ampuma-ase. Toimenpiteet liittyvät yleisen järjestyksen ja turvallisuuden…
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii useita seksuaalirikoksia, jotka ovat kohdistuneet nuoriin naisiin Espoossa. Epäilty mies on seurannut uhrejaan joukkoliikenteessä ja rikokset ovat tapahtuneet iltaisin.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi jahtasi autovarasta Helsingissä tiistaina aamupäivällä. Varkaus tapahtui huoltoasemalla, ja varas pakeni anastetulla Porschella. Takaa-ajo päättyi miehen kiinniottoon 17 minuuttia myöhemmin.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin poliisi suoritti kolmen viikon tehohaun, jonka aikana se tavoitti yli tuhat etsintäkuulutettua. Haun aikana kirjattiin myös satoja kuulusteluja ja paljastui useita…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Huumeet
Jyväskylässä on levinnyt huolestuttavia viestejä nuorten keskuudessa, joissa uhataan puukottamista sammuneita henkilöitä kohtaan. Poliisi on aloittanut tutkinnan ja kirjannut asiasta rikosilmoituksen. Kaksi…
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.