Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Juha Vidgrenin perheellä on mahdollisuus voittaa Elitloppetissa, joka järjestetään sunnuntaina. Heidän tähtihevosensa, Fine Manners, on herättänyt huomiota odottamattomilla tapahtumillaan. Vidgrenin suku on tunnettu metsäkoneyhtiö Ponssesta ja hevosurheilusta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Juha Vidgrenin perheellä on mahdollisuus voittaa Elitloppetissa, joka järjestetään sunnuntaina. Heidän tähtihevosensa, Fine Manners, on herättänyt huomiota odottamattomilla tapahtumillaan. Vidgrenin suku on tunnettu metsäkoneyhtiö Ponssesta ja hevosurheilusta.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 16:45, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vidgrenin suku hakee voittoa Elitloppetista.
Vidgrenin suku hakee voittoa raveista
Juha Vidgrenin perheellä on mahdollisuus voittaa Elitloppetissa. Heidän hevonen on Fine Manners. Hevonen on ollut mukana yllättävissä tilanteissa. Vidgrenin suku on tunnettu Ponssesta ja hevosista.
Juha Vidgrenin perheellä on mahdollisuus voittaa Elitloppetissa, joka järjestetään sunnuntaina. Heidän tähtihevosensa, Fine Manners, on herättänyt huomiota odottamattomilla tapahtumillaan. Vidgrenin suku on tunnettu metsäkoneyhtiö Ponssesta ja hevosurheilusta.
Fine Manners -hevonen on saanut kutsun Solvallan Elitloppet -kilpailuun. Tämä tuo iloa savolaisille raviharrastajille, jotka odottavat tapahtumaa ensi sunnuntaina. Hevosen osallistuminen lisää…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet, #FineManners
Fine Manners osallistuu Solvallan Elitloppet-raveihin ensi viikonloppuna. Ravuri on omistajansa Juha Vidgrenin mukaan hyvässä kunnossa ja valmiina kilpailemaan Euroopan arvostetuimmissa ravikilpailuissa. Odotukset…
Ravit • jaetut avainsanat: #FineManners, #Elitloppet
Vidgrénin veljesten omistama Fine Manners osallistuu Elitloppet-viikonloppuun. Ruuna on tervehtynyt ja valmis kilpailuun, joka järjestetään Solvallassa. Valmentajana toimii Mattias Djusen.
Ravit • jaetut avainsanat: #FineManners, #Elitloppet
Iikka Nurmonen voitti Kuopio Stakes -ravit Piccolo Cocktaililla. Voitto toi 29 000 euroa. Ravit järjestettiin 40. Kertaa Kuopiossa.
Ravit
Excusez Moi voitti Porin ravikilpailuissa, ohittaen johtaneen Combat Fighterin loppusuoralla. Caru ja V.G. Voitto menestyivät myös omissa lähdöissään. Kilpailut tarjosivat jännittäviä hetkiä…
Ravit
Raviohjastaja Mika Forss keskustelee Elitloppetista ja sen suomalaisista mahdollisuuksista videohaastattelussa. Hän pitää kilpailua parhaana mahdollisuutena suomalaiselle menestykselle. Forss käy läpi myös viikonlopun…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.