Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Porissa tapahtui onnettomuus, jossa autokuski törmäsi suojatiellä pyöräilevään lapseen. Alle 10-vuotias lapsi ei loukkaantunut vakavasti, ja asiasta on tehty rikosilmoitus. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Porissa tapahtui onnettomuus, jossa autokuski törmäsi suojatiellä pyöräilevään lapseen. Alle 10-vuotias lapsi ei loukkaantunut vakavasti, ja asiasta on tehty rikosilmoitus. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 16:42, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Autokuski törmäsi pyöräilevään lapseen.
Autokuski törmäsi lapseen
Porissa tapahtui onnettomuus, jossa auto törmäsi pyöräilevään lapseen. Lapsi oli suojatiellä, mutta ei loukkaantunut vakavasti. Asiasta on tehty rikosilmoitus. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Porissa tapahtui onnettomuus, jossa autokuski törmäsi suojatiellä pyöräilevään lapseen. Alle 10-vuotias lapsi ei loukkaantunut vakavasti, ja asiasta on tehty rikosilmoitus. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Vaasassa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa autoilija törmäsi nuoreen pyöräilijään suojatiellä ja jatkoi matkaa. Pyöräilijä loukkasi polvensa onnettomuudessa. Poliisi pyytää autoilijaa ja mahdollisia silminnäkijöitä…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Hirvi juoksi keskiviikkona Porin keskustassa, mikä johti liikenneonnettomuuteen. Auto törmäsi eläimeen, joka jouduttiin lopettamaan. Onnettomuudessa ei kuitenkaan tullut henkilövahinkoja.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pori, #Liikenneonnettomuus
Poliisi etsii kahta autoilijaa, jotka ovat törmänneet pyöräilijöihin Kokkolassa ja Vaasassa. Onnettomuudet tapahtuivat toukokuussa, ja poliisi pyytää havaintoja tapahtumista. Autoilijat ovat poistuneet…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneonnettomuus, #Poliisi
Uusi ajokorttilaki tuli voimaan, ja se tuo mukanaan muutoksia 17-vuotiaille kuljettajille. Yöaikainen ajaminen on nyt kielletty keskiyön ja aamuviiden välillä, ja rikkomuksesta…
Liikenne
Uusi ajokorttilaki astuu voimaan toukokuun lopussa ja tuo mukanaan useita muutoksia ajokortin hankintaan. 17-vuotiaat eivät saa enää ajaa yöaikaan, ja teoriakokeessa vilpistä…
Liikenne
Matkustajalaiva M/S Sergei ajoi karille Heinävedellä tiistaina, kun se oli palaamassa Valamon luostarista. Aluksessa oli 27 matkustajaa ja kaksi miehistön jäsentä, mutta…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.