Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on ilmoittanut, että maahantuoduille lääkkeille asetetaan korkeat tuontitullit vuodesta 2028 alkaen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raviohjastaja Mika Forss keskustelee Elitloppetista ja sen suomalaisista mahdollisuuksista videohaastattelussa. Hän pitää kilpailua parhaana mahdollisuutena suomalaiselle menestykselle. Forss käy läpi myös viikonlopun odotettuja hetkiä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raviohjastaja Mika Forss keskustelee Elitloppetista ja sen suomalaisista mahdollisuuksista videohaastattelussa. Hän pitää kilpailua parhaana mahdollisuutena suomalaiselle menestykselle. Forss käy läpi myös viikonlopun odotettuja hetkiä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 15:30, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mika Forss arvioi Elitloppetin mahdollisuuksia.
Mika Forss arvioi Elitloppetin mahdollisuuksia
Raviohjastaja Mika Forss kertoo Elitloppet-kilpailusta. Hän sanoo, että se on paras mahdollisuus suomalaiselle hevoselle voittaa. Forss keskustelee myös viikonlopun tärkeistä hetkistä. Videohaastattelu on katsottavissa.
Raviohjastaja Mika Forss keskustelee Elitloppetista ja sen suomalaisista mahdollisuuksista videohaastattelussa. Hän pitää kilpailua parhaana mahdollisuutena suomalaiselle menestykselle. Forss käy läpi myös viikonlopun odotettuja hetkiä.
Fine Manners -hevonen on saanut kutsun Solvallan Elitloppet -kilpailuun. Tämä tuo iloa savolaisille raviharrastajille, jotka odottavat tapahtumaa ensi sunnuntaina. Hevosen osallistuminen lisää…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet, #Ravit
Arto Heiskanen valmistautuu kiireiseen viikonloppuun, johon kuuluu tyttären ylioppilasjuhlat ja kotiradan ravit. Elitloppet-reissu jää tänä vuonna väliin, ja Heiskanen keskittyy perheensä ja…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Elitloppet
Fine Manners osallistuu Solvallan Elitloppet-raveihin ensi viikonloppuna. Ravuri on omistajansa Juha Vidgrenin mukaan hyvässä kunnossa ja valmiina kilpailemaan Euroopan arvostetuimmissa ravikilpailuissa. Odotukset…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet, #Ravit
Ruotsalaisvalmentaja Jörgen Westholm kertoi tiistaina mediatilaisuudessa Elitloppetiin osallistuvasta kaksikostaan. Hän ilmaisi ilonsa siitä, että omalla kasvatilla on mahdollisuus osallistua kilpailuun. Westholm jakoi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Elitloppet, #Ravit
Oulussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei R.R. Assi Hannu Hietasen ohjastamana. Kilpailut jatkuivat eri lähtöjen myötä,…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kokemäen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Jaden Fianna, ja toisessa ponilähdössä Romero Wee oli ykkönen. Kilpailut jatkuivat useilla…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.