Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Selvitysryhmä suosittelee kotihoidon tuen poistamista ja sen sijaan lisää vanhempainvapaata tasakorvauksella. Suomi saa uuden vaaratiedotejärjestelmän.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Budapestin loppuottelussa pelaavat PSG ja Arsenal. PSG tavoittelee toista peräkkäistä mestaruutta, kun taas Arsenal pyrkii voittamaan Mestarien liigan ensimmäistä kertaa. Molemmat joukkueet esittävät erilaisia pelityylejä, mikä tekee ottelusta mielenkiintoisen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Budapestin loppuottelussa pelaavat PSG ja Arsenal. PSG tavoittelee toista peräkkäistä mestaruutta, kun taas Arsenal pyrkii voittamaan Mestarien liigan ensimmäistä kertaa. Molemmat joukkueet esittävät erilaisia pelityylejä, mikä tekee ottelusta mielenkiintoisen.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 15:07, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa PSG ja Arsenal kohtaavat Mestarien liigan finaalissa • PSG kohtaa Arsenalin Mestarien liigan finaalissa • PSG ja Arsenal kohtaavat Mestarien liigan finaalissa.
PSG ja Arsenal pelaavat finaalissa
PSG ja Arsenal kohtaavat Mestarien liigan loppuottelussa Budapestissä. PSG haluaa voittaa mestaruuden toista kertaa peräkkäin. Arsenal taas etsii ensimmäistä voittoaan Mestarien liigassa. Joukkueet pelaavat eri tyyleillä, mikä tekee pelistä jännittävän.
Budapestin loppuottelussa pelaavat PSG ja Arsenal. PSG tavoittelee toista peräkkäistä mestaruutta, kun taas Arsenal pyrkii voittamaan Mestarien liigan ensimmäistä kertaa. Molemmat joukkueet esittävät erilaisia pelityylejä, mikä tekee ottelusta…
Budapestissa pelataan Mestarien liigan loppuottelu, jossa kohtaavat Paris Saint-Germain ja Arsenal. PSG tavoittelee toista peräkkäistä mestaruuttaan, kun taas Arsenal pyrkii voittamaan kilpailun ensimmäistä kertaa. Molemmat joukkueet edustavat erilaisia…
Mestarien liigan finaalissa kohtaavat PSG ja Arsenal. PSG on hallitseva mestari ja suosikki ottelussa, vaikka se hävisi viimeisessä liigapelissään. Arsenal puolestaan päätti Valioliiga-kautensa viiden ottelun voittoputkeen.
Paris Saint-Germain valmistautuu Mestarien liigan finaaliin Arsenalia vastaan epävarman kokoonpanon kanssa. Achraf Hakimi on ollut sivussa reisivamman takia, mutta on palannut harjoituksiin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #PSG, #MestarienLiiga
FC Barcelona voitti naisten Mestarien liigan finaalissa Lyonin maalein 4–0. Tämä voitto on Barcelonalle seurahistorian neljäs mestaruus, ja se palasi voittojen tielle…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Como-seura varmisti paikan Mestarien liigassa voittamalla Cremonesen 4–1. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Como pelaa Euroopan huipulla. Valmentaja Cesc Fàbregas korosti saavutuksen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MestarienLiiga
Englannin Valioliigan kauden päätöskierroksella nähtiin useita mielenkiintoisia otteluita. Arsenal voitti kauden lopussa mestaruuden, kun taas Wolverhampton putosi sarjasta. Loppujärjestys määrittää myös Mestarien…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Arsenal, #MestarienLiiga
Espanjan jalkapallomaajoukkue matkustaa kesän MM-kisoihin Lamine Yamalin johdolla, vaikka nuorukainen on kärsinyt loukkaantumisista. Erityistä on, että joukkueessa ei ole yhtään Real Madridin…
Jalkapallo
Tottenham varmisti paikkansa Englannin Valioliigassa voittamalla Evertonin 1–0 päätöskierroksella. West Ham, joka voitti Leedsin 3–0, putoaa sarjasta jääden kahden pisteen päähän säilymisestä.…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 01.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa ja on enää hyvin heikkoa maan etelä-ja keskiosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa ja ovat aloittaneet kukinnan Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan eteläosissa ja vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa, Pohjois-pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähän maan etelä- ja keskiosissa. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa. Kukinta on enää hyvin heikkoa maan etelä- ja keskiosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinien kukinnan odotetaan alkavan Etelä-Lapissa viikon sisällä. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa enimmäkseen vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä maan etelä- ja keskiosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.