Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rajavartiolaitos tutkii kahta tapausta, joissa epäillään Valko-Venäjän järjestämää ihmisten salakuljetusta Eurooppaan. SpaceX on onnistuneesti laukaisemassa Starship-avaruusaluksensa 13.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopiolainen osuuskunta KPY on ilmoittanut listautumisannin merkintähinnaksi 5,10 euroa. Henkilöstölle merkintähinta on alhaisempi, 4,59 euroa. Merkintäaika alkaa 1. kesäkuuta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopiolainen osuuskunta KPY on ilmoittanut listautumisannin merkintähinnaksi 5,10 euroa. Henkilöstölle merkintähinta on alhaisempi, 4,59 euroa. Merkintäaika alkaa 1. kesäkuuta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 15:40, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa KPY julkaisi osakkeidensa merkintähinnan • KPY:n listautumisannin merkintähinta vahvistettu.
KPY ilmoitti osakkeiden hinnan
KPY on kuopiolainen osuuskunta, joka muuttuu sijoitusyhtiöksi. Se on kertonut osakkeidensa merkintähinnaksi 5,10 euroa. Henkilöstölle hinta on 4,59 euroa. Merkintäaika alkaa 1. kesäkuuta.
Kuopiolainen osuuskunta KPY on ilmoittanut listautumisannin merkintähinnaksi 5,10 euroa. Henkilöstölle merkintähinta on alhaisempi, 4,59 euroa. Merkintäaika alkaa 1. kesäkuuta.
KPY on ilmoittanut listautumisannin merkintähinnaksi 5,10 euroa. Henkilöstöannissa hinta on 4,59 euroa, mikä on 10 prosenttia alhaisempi. KPY:n arvoksi arvioidaan noin 130 miljoonaa euroa ja se pyrkii keräämään…
Suomen talouskasvu on nopeaa, ja maa on noussut EU-maiden eturiviin. Tammi-maaliskuussa talous kasvoi 0,9 prosenttia edellisestä neljänneksestä, mikä on parempi tulos kuin…
Talous
Kotimainen brändi Kuoma on alkanut teettää osan kengistään ulkomailla, vaikka se ilmoittaa verkkosivuillaan valmistuksen tapahtuvan Suomessa. Osa kengistä valmistetaan Aasiassa ja muualla…
Talous
Summa Defencen taloudellinen tilanne heikkenee, ja yhtiön varat riittävät vain kahdeksi kuukaudeksi. Yritys on yrittänyt myydä tytäryhtiöitään selvitäkseen, mutta sen tulevaisuus on…
Talous
Sijoittajat käyttävät erilaisia kertoimia, kuten P/E ja P/B, arvioidakseen osakkeiden hintatasoja. Esimerkiksi Nokian osake on tällä hetkellä kallis, kun taas Olvin osake…
Talous • jaetut avainsanat: #Osakkeet
QT Groupin osakekurssi on noussut 58 prosenttia kevään pohjista. Analyytikko Kimmo Stenvall OP:stä kertoo nousun syyksi yllättävät tulosuutiset, mutta lisää näyttöjä kasvusta…
Talous • jaetut avainsanat: #Osakkeet
Helsingin pörssi aloitti kaupankäynnin laskusuunnassa, vaikka Euroopan markkinoilla oli lievää nousua. Arvokkaimpien yhtiöiden osakkeet painoivat indeksiä alaspäin, ja yleisindeksi oli 0,5 prosenttia…
Talous • jaetut avainsanat: #Osakkeet
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.