Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Saara Flekander siirtyy Lahan kartanolle, jossa hän keskittyy pienryhmätoimintaan ja ratsujen koulutukseen. Hänen ratsastuskoulunsa Kouvolassa jatkaa toimintaansa entiseen tapaan. Flekanderin tavoitteena on myös saada ensi vuonna kymmenen ratsuvarsaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Saara Flekander siirtyy Lahan kartanolle, jossa hän keskittyy pienryhmätoimintaan ja ratsujen koulutukseen. Hänen ratsastuskoulunsa Kouvolassa jatkaa toimintaansa entiseen tapaan. Flekanderin tavoitteena on myös saada ensi vuonna kymmenen ratsuvarsaa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 14:00, pääluokka Ulkoilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Saara Flekander aloittaa Lahan kartanolla.
Saara Flekander aloittaa Lahan kartanolla
Saara Flekander alkaa työskennellä Lahan kartanolla. Hän keskittyy pienryhmätoimintaan ja ratsujen koulutukseen. Kouvolassa toimiva ratsastuskoulu jatkaa normaalisti. Flekander haluaa saada ensi vuonna kymmenen ratsuvarsaa.
Saara Flekander siirtyy Lahan kartanolle, jossa hän keskittyy pienryhmätoimintaan ja ratsujen koulutukseen. Hänen ratsastuskoulunsa Kouvolassa jatkaa toimintaansa entiseen tapaan. Flekanderin tavoitteena on myös saada ensi vuonna kymmenen ratsuvarsaa.
Virolahdella mitattiin tänään ensimmäinen hellelukema Suomessa, kun lämpötila nousi +25,1 asteeseen. Ilmatieteen laitoksen mukaan helteitä voidaan odottaa myös huomenna Itä-Suomessa, erityisesti Pohjois-Karjalassa.…
Ulkoilu
Alkuviikolla Suomeen saapuvat ensimmäiset helteet, ja sääennusteet lupaavat myös ukkosta. Lämpötilat nousevat yli 25 asteen Kaakkois-Suomessa tiistaina, ja maan etelä- ja itäosissa…
Ulkoilu
Helsingin Suvilahden skeittiparkki, joka on toiminut vuodesta 2011, puretaan syksyllä bussiliikenteen tieltä. Purku on ollut pitkään kiistanalainen, mutta kaupungin päätös on lopullinen.…
Ulkoilu
Suomalaiset lapset nauttivat edelleen perinteisistä ulkoleikeistä, vaikka digitaalinen kulttuuri vaikuttaa leikkeihin. Esimerkiksi Samuel Rötkö, 6, leikkii pankin ryöstäjää leikkipuistossa. Jyväskylän yliopiston tutkimus…
Ulkoilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.