Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Entinen NHL-tähti Peter Forsberg itki ystävänsä Claude Lemieux’n kuolemaa suorassa lähetyksessä. Forsberg kuvaili Lemieux’ta sekä loistavaksi jääkiekkoilijaksi että hyväksi ihmiseksi. Hän kertoi, että Lemieux toi joukkueeseen voittamisen kulttuurin ja että hänen perheensä kaipaa häntä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Entinen NHL-tähti Peter Forsberg itki ystävänsä Claude Lemieux’n kuolemaa suorassa lähetyksessä. Forsberg kuvaili Lemieux’ta sekä loistavaksi jääkiekkoilijaksi että hyväksi ihmiseksi. Hän kertoi, että Lemieux toi joukkueeseen voittamisen kulttuurin ja että hänen perheensä kaipaa häntä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 12:26, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Peter Forsberg murtui ystävänsä kuoleman vuoksi.
Forsberg itki ystävänsä kuolemaa
Peter Forsberg on entinen NHL-pelaaja. Hän itki ystävänsä Claude Lemieux’n kuolemaa televisiossa. Forsberg sanoi, että Lemieux oli hyvä pelaaja ja ihminen. Hän toivoi, että Lemieux’n perheellä on kaikki hyvin.
Entinen NHL-tähti Peter Forsberg itki ystävänsä Claude Lemieux’n kuolemaa suorassa lähetyksessä. Forsberg kuvaili Lemieux’ta sekä loistavaksi jääkiekkoilijaksi että hyväksi ihmiseksi. Hän kertoi, että Lemieux toi joukkueeseen voittamisen kulttuurin…
Entinen NHL-pelaaja Claude Lemieux on kuollut 60-vuotiaana. Hän voitti urallaan neljä Stanley Cupia ja pelasi 1 215 runkosarjaottelua. Lemieux oli esiintynyt julkisuudessa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #ClaudeLemieux, #NHL
Poliisi vahvisti NHL-legenda Claude Lemieux’n kuoleman tapahtuneen Floridassa. Lemieux löydettiin kuolleena omistamastaan huonekaluliikkeestä, ja kuolinsyynä epäillään olevan itsemurha. Lemieux oli 60-vuotias ja…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #ClaudeLemieux, #NHL
Carolina Hurricanes voitti Montreal Canadiensin itäisen konferenssin finaalisarjan neljännessä ottelussa lukemin 4-0. Voitto tarkoittaa, että Hurricanes johtaa ottelusarjaa 3-1 ja voi edetä…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Yhdysvaltain Ryan Lindgren taklasi Kanadan Evan Bouchardia sääntöjen vastaisesti MM-jääkiekon puolivälieräottelussa. Lindgren sai tilanteesta ulosajon, kun Bouchard makasi hetken liikkumattomana jäällä. Bouchard…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Tobias Salmelainen on saanut ylennyksen Edmonton Oilersin vara-GM:ksi. Hän on työskennellyt Oilersissa kehitysvalmentajana kaksi vuotta ja vastaa Euroopan pelaajaseurannasta. Salmelainen on yksi…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Jääkiekon MM-kisat järjestetään vuonna 2030 Helsingissä ja Riiassa. Helsingin areena palaa tapahtuman näyttämöksi kahdeksan vuoden tauon jälkeen. Kisat tarjoavat mahdollisuuden nauttia huipputason…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.