Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Trump syyttää Kiinaa vaalivaikuttamisesta, kun taas vakava onnettomuus sulki tien Virroilla. Poliisi tutkii myös työpaikkakiusaamisväitteitä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä on levinnyt huolestuttavia viestejä nuorten keskuudessa, joissa uhataan puukottamista sammuneita henkilöitä kohtaan. Poliisi on aloittanut tutkinnan ja kirjannut asiasta rikosilmoituksen. Kaksi alaikäistä nuorta on epäiltynä asiassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä on levinnyt huolestuttavia viestejä nuorten keskuudessa, joissa uhataan puukottamista sammuneita henkilöitä kohtaan. Poliisi on aloittanut tutkinnan ja kirjannut asiasta rikosilmoituksen. Kaksi alaikäistä nuorta on epäiltynä asiassa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 09:42, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nuoret uhkaavat puukottaa Jyväskylässä.
Nuoret uhkaavat puukottaa Jyväskylässä
Jyväskylässä nuoret ovat lähettäneet viestejä, joissa he uhkaavat puukottaa sammuneita. Poliisi on alkanut tutkia asiaa ja on kirjannut rikosilmoituksen. Kaksi nuorta on epäiltynä. Poliisi on ollut yhteydessä kouluihin ja tiedottanut asiasta vanhemmille.
Jyväskylässä on levinnyt huolestuttavia viestejä nuorten keskuudessa, joissa uhataan puukottamista sammuneita henkilöitä kohtaan. Poliisi on aloittanut tutkinnan ja kirjannut asiasta rikosilmoituksen. Kaksi alaikäistä nuorta on epäiltynä asiassa.
Etelä-Pohjanmaan Alajärvellä mies uhkaili naapureitaan ja poliiseja kuula-aseella. Poliisi sai miehen kiinni, mutta käräjäoikeus ei vanginnut häntä. Tapaus on edelleen esitutkinnassa.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii useita seksuaalirikoksia, jotka ovat kohdistuneet nuoriin naisiin Espoossa. Epäilty mies on seurannut uhrejaan joukkoliikenteessä ja rikokset ovat tapahtuneet iltaisin.…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi jahtasi autovarasta Helsingissä tiistaina aamupäivällä. Varkaus tapahtui huoltoasemalla, ja varas pakeni anastetulla Porschella. Takaa-ajo päättyi miehen kiinniottoon 17 minuuttia myöhemmin.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Satakunnassa työskentelevä poliisimies on pidätetty virastaan seksuaalirikosepäilyn takia. Epäilty rikos olisi tapahtunut miehen sivutyössä, mutta tarkempia tietoja ei ole julkistettu. Poliisin pidättäminen…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Jyväskylässä poliisit huomasivat rappukäytävässä levinneen kannabiksen hajun, mikä johti kotietsintään. Etsinnässä takavarikoitiin 700 grammaa huumeita. Tapaus herätti huomiota ja paljasti huumekaupan alueella.
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Jyväskylässä mies yritti paeta poliisia juoksemalla ja sitten autolla. Poliisi tavoitti hänet ennen Vaajakosken liikenneympyrää. Tilanne päättyi virkavallan voittoon.
Rikos • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.