Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan komissio on määrännyt Googlelle lähes miljardin euron sakot, ja Vaasan Ristinummella tapahtui vakava välikohtaus. Lisäksi Lappiin on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä nuorten keskuudessa leviää puukottamisuhka koulujen päättäjäispäivänä. Poliisi valvoo juhlintaa ja turvallisuutta erityisesti nuorten kokoontumispaikoilla. Huoltajat saivat asiasta tiedotteen Wilma-viestillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä nuorten keskuudessa leviää puukottamisuhka koulujen päättäjäispäivänä. Poliisi valvoo juhlintaa ja turvallisuutta erityisesti nuorten kokoontumispaikoilla. Huoltajat saivat asiasta tiedotteen Wilma-viestillä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 08:23, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jyväskylässä puukottamisuhka koulujuhlissa.
Jyväskylässä puukottamisuhka koulujuhlissa
Jyväskylässä on uhka puukotuksesta koulujen päättäjäispäivänä. Uhkaukset leviävät nuorten keskuudessa sosiaalisessa mediassa. Poliisi valvoo turvallisuutta erityisesti satamassa ja muissa nuorten suosimissa paikoissa. Huoltajat saavat tiedotteen asiasta Wilma-viestillä.
Jyväskylässä nuorten keskuudessa leviää puukottamisuhka koulujen päättäjäispäivänä. Poliisi valvoo juhlintaa ja turvallisuutta erityisesti nuorten kokoontumispaikoilla. Huoltajat saivat asiasta tiedotteen Wilma-viestillä.
Jyväskylässä koulujen päättäjäisviikonloppuna on liikkeellä poliisi ja nuorisotyö. Tavoitteena on turvata nuorten juhlintaa ja varmistaa turvallisuus kaupungissa. Mukana ovat myös muut paikalliset…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Lappeenrannassa on kadonnut noin 80-vuotias mies, joka nähtiin viimeksi keskiviikkoiltana. Poliisi on käynnistänyt etsinnät ja pyytää havaintoja miehestä, joka on noin 175…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Jyväskylässä on levinnyt huolestuttavia viestejä nuorten keskuudessa koulujen päättäjäisviikonlopun alla. Sosiaalisessa mediassa on jaettu viestejä, joissa uhataan väkivallalla. Poliisi valvoo tilannetta ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä, #Poliisi
Helsingin Puu-Käpylässä syttyi voimakas tulipalo, joka aiheutti runsaasti savua alueelle. Pelastuslaitos varoittaa asukkaita välttämään liikkumista lähialueella ja sulkemaan ikkunat sekä ovet. Henkilövahingoilta…
Kotimaa
Ammattiopisto Gradian Jyväskylän toimipisteistä valmistui keväällä 2026 useita opiskelijoita eri aloilta. Valmistuneiden joukossa on muun muassa ajoneuvoalan perustutkinnon suorittaneita autokorimekaanikkoja ja automaalareita.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Espoossa noin sata alaikäistä nuorta syyllistyy katurikoksiin, kuten ryöstöihin ja huumekauppaan. Rikollisuus kohdistuu usein toisiin nuoriin ja tapahtuu kauppakeskusten ja liikenneasemien läheisyydessä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 22.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo koko sen levinneisyysalueella maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on maan eteläosissa enimmäkseen kohtalaisesti, ja muualla sen Etelä-Lappiin asti ulottuvalla levinneisyysalueella vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölyä on koko maassa Lappia lukuun ottamatta enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.