Nimipäivä:
Seppo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…


Mies sai 15 vuotta Taylor Swiftin iskusta

Aihesivu: Mies sai 15 vuotta Taylor Swiftin iskusta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Taylor Swiftin konserttiin iskua suunnitellut mies on saanut 15 vuoden vankeustuomion. Mies pidätettiin ennen konserttia CIA:n vinkin perusteella, ja kaikki Wienin esitykset peruttiin. Hän myönsi syyllisyytensä ja oli myös ISIS-jäsen.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 29.5.2026 klo 01:10
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Taylor Swiftin konserttiin iskua suunnitellut mies on saanut 15 vuoden vankeustuomion. Mies pidätettiin ennen konserttia CIA:n vinkin perusteella, ja kaikki Wienin esitykset peruttiin. Hän myönsi syyllisyytensä ja oli myös ISIS-jäsen.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 29.5.2026 klo 01:10, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies sai 15 vuotta Taylor Swiftin iskusta • Terrori-iskua suunnitellut sai 15 vuotta vankeutta • Terrori-iskua suunnitellut sai 15 vuotta vankeutta.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 29.5.2026 klo 01:10.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #TaylorSwift, #Itävalta, #Terrorismi.

Selkokielinen yhteenveto

Mies sai 15 vuotta vankeutta

Mies suunnitteli iskua Taylor Swiftin konserttiin Itävallassa. Hänet pidätettiin ennen konserttia CIA:n vinkin vuoksi. Mies sai 15 vuoden tuomion. Hän myönsi syyllisyytensä ja oli ISIS-jäsen. Hänen rikoskumppaninsa sai 12 vuoden tuomion.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.