Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tampereen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Jaden Fianna ja Tatum Ale. Kilpailuissa oli mukana myös Suomenhevosten Missikisa, jossa H.V. Viivaa otti voiton.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tampereen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Jaden Fianna ja Tatum Ale. Kilpailuissa oli mukana myös Suomenhevosten Missikisa, jossa H.V. Viivaa otti voiton.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 28.5.2026 klo 21:26, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Tampereelta julkaistu • Ravitulokset julkaistu Tampereella • Ravituloksia julkaistu Tampereella.
Ravitulokset Tampereelta julkaistu
Tampereella järjestettiin ravikilpailut, joissa oli useita lähtöjä. Voittajina nähtiin muun muassa Jaden Fianna ja Tatum Ale. Kilpailuissa juostiin myös Suomenhevosten Missikisa, jonka voitti H.V. Viivaa. Ravit olivat jännittäviä ja kilpailut sujuivat hyvin.
Tampereen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Jaden Fianna ja Tatum Ale. Kilpailuissa oli mukana myös Suomenhevosten Missikisa, jossa H.V. Viivaa otti voiton.
Tampereen ravikilpailuissa nähtiin tiukkoja kisoja, joissa Onniveli Pee voitti Toto5:n 9. Lähdön. Little Tobin puolestaan oli ykkönen 10. Lähdössä. Kilpailuissa oli myös useita poissaoloja.
Tampereella järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Jaden Fianna ja Tatum Ale. Kisan tulokset julkaistiin heti kilpailujen jälkeen.
Kokemäen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voiton vei Jaden Fianna, ja toisessa ponilähdössä Romero Wee oli ykkönen. Kilpailut jatkuivat useilla…
Ravit • jaetut avainsanat: #JadenFianna, #Ravit
Tampereen raviradalla järjestettiin ponilähtöjä, joissa Sonya A voitti ensimmäisen lähdön ajalla 2,27,3. Toisessa lähdössä Kotikylän Poika oli ykkönen ajalla 34,0. Ravikilpailuissa nähtiin…
Ravit • jaetut avainsanat: #Tampere, #Ravit
Tampereella järjestettiin ravikilpailut, joissa juostiin SM-karsintoja. Voittajaksi nousi Katapult Avenger, joka saavutti ajan 1,15,1. Muita kärkisijoja ottivat Eventful Swamp ja Albarino Sala.
Ravit • jaetut avainsanat: #Tampere, #Ravit
Oulussa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei R.R. Assi Hannu Hietasen ohjastamana. Kilpailut jatkuivat eri lähtöjen myötä,…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Mikkelin Toto75-raveissa Estelle Travian teki vaikutuksen voittamalla karsintakilpailun. 7-vuotias tamma juoksi toista rataa pitkin ja saavutti uuden ennätyksen 1.10,6a/1609 metriä. Ohjastaja Tommi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Iikka Nurmonen voitti Kuopio Stakes -ravit Piccolo Cocktaililla. Voitto toi 29 000 euroa. Ravit järjestettiin 40. Kertaa Kuopiossa.
Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.